Beantwoord

Omruilen ontvanger Digitenne

  • 1 March 2019
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag,

Via de servicetool wilde ik een aanvraag indienen om mijn ontvanger van Digitenne om te ruilen voor een nieuwe ivm aangekondigde wijzigingen. Echter, ik krijg steeds de melding dat de verificatie van mijn bankrekeningnr mislukt terwijl ik toch echt de juiste laatste 3 cijfers invoer.

Ik zag al op het forum dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Kunnen jullie mij verder helpen hiermee?

Gr Renald
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 March 2019, 09:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom Renald, wat onhandig dit! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Hoeveel ontvangers heb je en hoeveel wil je er omruilen?
Reputatie 1
Hi Marcia,

Dank voor je reactie. Ik heb profiel aangevuld met m'n adresgegevens en klantnummer.

Ik heb 1 ontvanger en wil er dan ook 1 omruilen.

Ik hoor graag van je wat de vervolgstappen worden. Alvast bedankt!

Gr Renald
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik stuur je een privébericht met aanvullende informatie over het omruilen. Je kunt dit vanaf morgenmiddag doen bij de Jan Linders!
Reputatie 7
Badge +30
Is het allemaal gelukt?
Reputatie 1
Hi Marcia, ja, het is heel soepel gegaan. Dinsdag was de nieuwe ontvanger binnen en alle zenders werken prima, geen problemen gehad met installeren

Hartelijk dank voor je hulp
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn!