Beantwoord

Ontvangst digitenne verbeteren met nieuwe antenne?

  • 27 December 2020
  • 6 reacties
  • 69 keer bekeken

Op onze vakantiewoning hebben we digtenne. De ontvangst is vrij vaak erg slecht. Onze buitenantenne is een oud model.

Heeft het zin om een nieuwe antenne te bestellen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 December 2020, 21:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @khooyman ,

Het heeft zeker zin om over te stappen op een moderne antenne. De Funke V5 is de antenne die KPN momenteel levert aan klanten. Als je nu een slechte ontvangst hebt, dan gaat KPN jou gratis de nieuwe antenne opsturen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.  

Helaas is de buitenmontageset momenteel tijdelijk niet leverbaar. Hou daarvoor deze website in de gaten : 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

 

Reputatie 7
Badge +28

@khooyman 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.  

@Noordzee Ik heb mijn profiel aangevuld. Verder zou ik graag de Funke V5 willen ontvangen, zeker als dat gratis is. Hoe werkt dat?

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo @khooyman ,

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Die gaat jou vast wel (gratis) de Funke V5 sturen. 

De buitenmontageset is helaas pas medio februari 2021 weer beschikbaar. Die kun je tegen die tijd dan zelf bestellen als je die nodig hebt.  (Dat kost jou dan 9,50) 

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132720/digitenne-antennemontageset-voor-buiten-v5/?pos=0

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @khooyman! Bedankt voor je bericht hier. Helaas zijn buitenantennes via de webshop op dit moment niet leverbaar. Ik heb een nieuwe antenne jouw kant opgestuurd. Of de buitenmontageset erbij zit, weet ik helaas niet. De leverancier heeft momenteel leveringsproblemen. Laat het maar weten als je de antenne ontvangen hebt. Mocht de montageset missen, check if de oude montage set bruikbaar is om de antenne buiten te installeren! We verwachten pas in februari weer voorraad te hebben namelijk:sweat_smile:

Hoi @Lisa Dank voor de snelle reactie. We gaan eerst wel kijken of de nieuwe antenne een oplossing is. Buiten plaatsen gaat vast wel lukken, evt later.

 

Dank!