Beantwoord

Ontvangst in de komende jaren Digitenne

  • 17 November 2019
  • 26 reacties
  • 388 keer bekeken

Reputatie 1

Wordt er door KPN nog iets gedaan aan de slechte ontvangst sinds de invoering van de nieuwe ontvangst? Ik vind eigenlijk dat het niet anders kan als KPN om dit te verbeteren. Anders gaan wij zeker over van Profider.

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 November 2019, 17:56

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Lisa

 

Vanwege de grote storing tag ik jou nog een keertje. Woodje heeft het topic per ongeluk zelf op beantwoord gezet. Kun jij dat beste antwoord verwijderen? Want hierboven is weer een aanvullende vraag (aan jou) gezet. 

Wil je ook namens KPN de vraag aan Woodje beantwoorden? 

 

 

@Noordzee Bedankt! ik had het helemaal niet door excuus

 

Geen probleem, ik ben hier op het forum om te helpen. You're welcome….:hand_splayed_tone3:

Reageer