Beantwoord

Opzeggen Digitenne lukt niet door lange wachttijd

  • 1 mei 2019
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik probeer al een paar dagen mijn digitenne abonnement op te zeggen maar zowel online als via de telefoon lukt het niet
De wachttijd via de telefoon is steeds meer dan 15 minuten en online kan ik al helemaal niks uitrichten
Wat kan ik? hiermee

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 mei 2019, 18:29

Hoi Paula1965,

Als het online niet lukt via Mijn KPN, dan kan een moderator jou erbij helpen.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Paula1965,

Als het online niet lukt via Mijn KPN, dan kan een moderator jou erbij helpen.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Paula1965, Wat jammer dat het je niet lukt om je abonnement op te zeggen. Heb je inmiddels contact gehad? Anders zie ik je gegevens graag verschijnen in je profiel en zorg ik ervoor dat er contact met je opgenomen wordt.
Reputatie 7
Badge +19
@Paula1965, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer