Beantwoord

Oude digitenne retourneren

  • 16 June 2020
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Hallo 

Ik heb net een brief en een doos opgestuurd gekregen om mijn oude digitenne te retourneren maar ik heb al heel lang geen oude digitenne meer wat moet ik doen

icon

Beste antwoord door Nadia 19 June 2020, 16:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Burgy ,

Als het om de apparatuur gaat van het oude Digitenne (DVB-T). dan is er geen man overboord. Die apparatuur is volkomen waardeloos. KPN gaat die apparatuur alleen maar milieuverantwoord laten recyclen. 

Wel is het handig dat je hier (in jouw profiel) even jouw gegevens achterlaat, zodat een moderator een aantekening kan maken in de administratie van KPN.

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Burgy! Het kan zijn dat er nog wel iets geregistreerd staat in onze systemen (bijvoorbeeld koop-tuners of een oude insteekkaart) waardoor je dit bericht krijgt. Ik kan dit even voor je nagaan als je jouw profiel even aanvult zoals Noordzee hierboven aangeeft. Laat je het even weten als het aanvullen gelukt is? :wink:

Heb niet alles ingevuld maar groot gedeelte wel

Heb alles al terug gestuurd wat ik had zelfs de insteek kaart

Had je het toevallig al nagekeken? 

Reputatie 7

Hoi, @Burgy. Ik heb het even voor je nagekeken, volgens mijn systeem wordt er nu geen actieve Digitenne op je adres geleverd. Dat is goed nieuws. Mocht je nog (uit het verleden) oud apparatuur van bijvoorbeeld Digitenne hebben dan kun je deze aan ons retourneren. We zorgen er dan voor dat de tuner milieuvriendelijk wordt gerecycled. Mocht je dit al een tijdje geleden hebben ingeleverd (elders), dan kun je de brief en doos als niet verzonden beschouwen 🙂 Sorry voor het ongemak. 

Reageer