Beantwoord

prepaid bonus tegoed niet ontvangen

  • 31 December 2020
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik heb een prepaidkaart voor mijn moeder gekocht, € 10,= 

 

€ 2,50 staat al op de kaart, de andere € 7,50 ‘bonustegoed’ (waarom ‘bonustegoed’, ik heb deze ‘bonus’ al betaald bij de aanschaf) moet ik aanvragen. Ik heb alle stappen (meerdere keren) gevolgd via diverse manieren en inmiddels totaal meer dan 2,5!! uur met KPN aan de lijn gehangen. Zij snappen het ook niet, ik doe alle stappen goed (dat onderschrijft KON ook) maar het tegoed wordt niet bijgeschreven. 
 

Heel eerlijk, het is eigenlijk een beetje schandalig aan het worden.  
 

Kan iemand mij via dit forum helpen of hopelijk KPN zelf. De meest pragmatische manier is dat iemand bij KPN de € 7,50 op de prepaidkaart/ nummer bijschrijft. KPN kan zien wanneer de kaart in gebruik is genomen (25/12), wat het verbruik is en welk tegoed er op staat. Bewijs genoeg dat de ‘bonus’ er nog niet bijgeschreven is.

Ik hoop dat KPN mij via dit forum kan helpen. 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 31 December 2020, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Remco15 ,

Voor het aanvragen van extra beltegoed moet je drie stappen uitvoeren. Heb je die allemaal gedaan?

(zie pagina Extra tegoed aanvragen voor details)

Stap 1 Aanmaken van een KPN ID

 

Stap 2 Koppelen van product (prepaid nummer koppelen aan KPN ID)

Dat doe je in Mijn KPN, via Producten en dan toevoegen:

 https://mijn.kpn.com/#/producten

 

Stap 3 Aanvragen extra  tegoed  

Vooral stap 3 is belangrijk, daarbij moet je binnen MijnKPN op het woord hier klikken en een formulier invullen.

Tot slot - Let op: Deze €7,50 extra beltegoed wordt niet bijgeschreven bij je standaard-beltegoed, maar als een extra beltegoed. De €7,50 extra beltegoed is bijgeschreven zodra je een sms ter bevestiging hebt ontvangen.

Hoe vraag ik het op?
Als je belt naar *107#  kun je het saldo van dit extra beltegoed opvragen. (Bel naar *101#  om de saldo van je standaard-beltegoed op te vragen). Je kunt het extra beltegoed ook direct inzien in de KPN Prepaid App. De gesprekskosten worden als eerste van je extra tegoed verrekend.

Stap 3 is wat lastig te vinden. Je kiest in MijnKPN voor Produkten → Prepaid

Aanvragen extra  tegoed door invullen van een formulier (klik op hier)

 

@Noordzee Beste Noordzee,

Jij bent helemaal geweldig! Super! Ik heb de stappen doorlopen en het ‘bonustegoed’ is inmiddels op de app bijgeschreven. Dank je wel hiervoor. Triest dat KPN (na hier 2,5 uur mee aan de telefoon te hebben gezeten) dit niet kan aangeven. Ik heb geen idee wat jouw beroep is maar KPN zou jou een contract aan moeten bieden😊

Voor nu wens ik jou ondanks alle beperkingen een hele fijne jaarwisseling!

Groet,

Remco

 

Reputatie 7
Badge +28

HaHa @Remco15 , 

Leuk om te lezen. En ook helemaal fijn dat het nu wel gelukt is. :thumbsup_tone4: