Vraag

Problemen met verhuizing en Digitenne noodpakket geeft enkel NPO zenders

  • 5 March 2019
  • 30 reacties
  • 451 keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Al die tijd hebben we geen foxsport eredivisie kunnen ontvangen dus helaas maar we redden tniet met gb die we hebben gehad omdat we dus voetbal via internet hebben gekeken en de gb ‘s zijn op wij hebben natuurlijk geen hele serie’s of iets gekeken maar gewoon de wedstrijden die we willen zien wel echter is t zo dat we nog steeds een duur abonnement hebben voor 78€ per maand maar daar geenngebruik van kunnen maken omdat we dus niet aangesloten zijn en dat is heel fijn een noodpakket maar zo hebben we tot dinsdag 9 april niks meer aan gb
Trouwens heel
leuk allemaal maar eredivisie nog steeds niet te ontvangen na je refresh maar toch bedankt voor t proberen helaas kunnen we nu dus geen psv -pec weer kijken
Reputatie 7
Badge +20
Dat is toch bijzonder vreemd: kun je de zender niet selecteren, of heb je geen ontvangst? Heb je de zenders ook al opnieuw gezocht en ingesteld? Ik was in de veronderstelling dat het met enige moeite nu wel werkte: ik heb tussentijds niet meer van je gehoord dat er problemen waren.
Ja elke keer weer geprobeerd om in te stellen rn atenne te draaien maar ik heb geen signaal helaas
En omdat we via youtube wel wedstrijden konden zien wat mb kost heb ik ook niks meer laten horen vandaar

Reageer