Beantwoord

Retourdoos voor retoursturen KPN apparatuur

  • 30 October 2020
  • 8 reacties
  • 353 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Kan ik een retourbox krijgen voor het terugsturen van digitenne zaken van mijn inmiddels overleden vader

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 October 2020, 10:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Opa1925 ,

Om te beginnen : Gecondoleerd 

 

Vaak krijg je wel een retourdoos, maar daar hoef je niet op te wachten.  

Als je Digitenne hebt opgezegd, kun je de ontvanger in een eigen doos terugsturen naar het antwoordnummer: 


KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adresgegevens van je vader in de doos en bewaar het verzendbewijs goed. 

Dank,

 

Ik heb begrepen dat ik een Port betaald doos kan ontvangen.. Ik heb nu wegens overlijden Pa de digitenne ontvangen.

Ik wil graag even een originele doos ontvangen van KPN. Waar vraag ik die aan? Want doos ontbreekt nu na opzeggen.

 

Het klantnummer is: ***.

Reputatie 7
Badge +28

Ok, maar als je je eigen doos afgeeft bij het Post-NL—afgiftepunt, dan ik het ook gratis.,

Er hoeven geen postzegels op! 
 

Je kunt een retourdoos hier aanvragen, maar de wachttijd tot de verzending is gemiddeld vijf dagen. 

Bewaar wel goed het bewijsje met het barcode nummer wat je bij post.nl  krijgt

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Opa1925. Het retoursturen kan kosteloos naar het adres wat @Noordzee al heeft aangegeven. Uiteraard kun je ook een retourdoos vanuit KPN ontvangen, dan heb ik even de gegevens van het abonnement nodig. Zou je die in jouw forumprofiel willen zetten?  

***

 

Admin: adres verwijderd en opgeslagen in je profiel

Hoi @Opa1925 en @Jeroen_dB 

Misschien even het adres weghalen en in je profiel zetten.

 

Reputatie 7
Badge +19

De retourdoos is opgestuurd @Opa1925. Daarmee kan dan de apparatuur retour worden gestuurd.