Beantwoord

Retourneren Digitenne ontvangers

  • 15 January 2020
  • 3 reacties
  • 2184 keer bekeken

Ik moet wegens het opzeggen van digitenne de 2 ontvangers inleveren.

Nu staat in de begeleidende brief, dat ik de apparatuur en de stroomadapter(s) in de retour doos moet plaatsen en dat ik de bijbehorende aansluitmaterialen, kabels en andere accessoires er bij mag doen.

Dit lijkt mij niet juist, daar het dan vrijblijvend is of ik alles erbij doe.

M.i. moet er in de brief staan: ontvanger(s) met voeding, afstandbediening, antenne en antennekabel in de doos plaatsen, met eventueel de bijbehorende kabels, want die raken nog wel eens zoek, omdat je niet alle kabels gebruikt.

Dan ontvangt KPN de ontvangers cpl. terug, zodat het geheel hergebruikt kan worden, het is tenslotte het doel van KPN om in 2025 100% herbruikbare materialen te gebruiken.

 

Graag wacht ik uw antwoord af

 

Peter

 

icon

Beste antwoord door PeterG 15 January 2020, 14:20

Bekijk origineel

3 reacties

De brief klopt:

Verplicht terugsturen: ontvangers met adapters en afstandsbedieningen

Optioneel terugsturen: antenne's en andere materialen.

Als je opzegt en je gaat de antenne('s) niet voor FTA ontvangst gebruiken dan mogen die ook in de retourdoos. Ben jij er vanaf.

Doe er een briefje bij met je gegevens en klantnummer, zodat de ontvangstafdeling weet waar het vandaan komt. I.v.m. administratie.

Beste Peter,

 Zoals jij het in je antwoord schrijft is het wel veel duidelijker, wat voor apparatuur ingeleverd moet worden. Maar ik vind in de brief van niet.

Dus zou dat, denk ik, aangepast moeten worden. Dan is dat veel duidelijker.

Ik heb overigens alles ingeleverd op een paar kabels na, die kon ik niet meer vinden. 

Groeten, Peter

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Peter1953, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zoals ik het lees is het: plaats de apparatuur en bijbehorende stroomadapters in de meegeleverde doos. Oftewel de ontvangers en antenne. Eventuele kabels mag je meesturen, maar hoeft niet per se (misschien kan je ze zelf nog een tweede leven geven). Maar ik begrijp de verwarring enigszins wel!

In ieder geval fijn dat je het inmiddels retour hebt gestuurd naar ons :blush:  Heb je nog andere vragen, dan hoor ik het graag!

Reageer