Beantwoord

Signaalsterkte schakelt continu van 0 naar 100%

  • 8 August 2023
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb sinds een maand digitenne. Ik heb dus een nieuwe antenne. Hij staat altijd op de zelfde plek. Ik moet toch bijna elke dag de zenders opnieuw zoeken. Vaak heb ik meerdere pogingen nodig, omdat de signaalsterkte fluctueert tussen 0 en 100%. Wat kan ik doen om de ontvangst stabiel te krijgen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 9 August 2023, 07:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tim1970 ,

Waarschijnlijk heb jij een ZTE ZXV7200-ontvanger. De sterk wisselende signaalsterkte is een bekend probleem bij deze ontvanger. 

Dar valt niets aan te doen. Ik adviseer een moderator om jouw ontvanger om te ruilen voor een beter werkend exemplaar. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Nog beter zou zijn om een CI+-module te gebruiken. Maar dan moet je wel een vrij nieuw type TV hebben. Je kunt op deze pagina checken of jouw TV geschikt is voor het CI+-module. Geef dat dan ook even aan in de reactie. 

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

Reputatie 7
Badge +28

@Tim1970 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +17

Hi @Tim1970! Heb je het bericht van @Noordzee nog gezien? Zo ja, zou je dan zoals gevraagd je profiel willen invullen en hier een seintje geven? Dan kan ik voor je aan het werk.Â