Ben nu al maanden bezig om een digitenne ontvanger op te zeggen. Had namelijk 2 digitenne ontvangers. Tot nu toe gaat het elke keer fout. De eerste keer tot mijn verbazing werd mijn gehele digitenne abonnement opgezegd. Na veel bellen en chatten werd er in mijn vakantie een nieuwe dititenne ontvanger toegestuurd. Stuur er twee terug in juli 2019, maar wordt er administratief bij KPN eentje verwerkt. Betaal nu al 3 maanden extra 5 euro voor iets wat ik niet heb. Nu vandaag iemand via chat gesproken om 1 digitenne ontvanger uit mijn KPN compleet te verwijderen (hopen dat ze de goede casnr heeft verwijderd). Krijg nu via mail bericht, dat ze mijn gegevens toe sturen om digitenne ontvanger terug te sturen, terwijl deze al 2 maanden geleden zijn verstuurd.
Het is gewoon een grote chaos bij KPN niet normaal. Het moet toch niet moeilijk zijn om een digitenne ontvanger op te zeggen??
Heb nu eigenlijk 2 vragen:
Welke digitenne ontvanger hebben ze eigenlijk opgezegd, want in mijn KPN compleet staat er nog eentje en die wil ik wel behouden met het goede casnr uiteraard.
Wat moet ik terug sturen?? Deze zijn al verstuurd in Juli 2019 (2 stuks), dus valt er niets terug te sturen. Bedragen worden wel afgeschreven, maar niets wordt er afgehandeld (worden die bedragen ook terug gestort dan).
Wat een drama.
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel