Beantwoord

Slecht verwerking opzegging digitenne ontvanger

  • 11 September 2019
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Beste KPN,

Ben nu al maanden bezig om een digitenne ontvanger op te zeggen. Had namelijk 2 digitenne ontvangers. Tot nu toe gaat het elke keer fout. De eerste keer tot mijn verbazing werd mijn gehele digitenne abonnement opgezegd. Na veel bellen en chatten werd er in mijn vakantie een nieuwe dititenne ontvanger toegestuurd. Stuur er twee terug in juli 2019, maar wordt er administratief bij KPN eentje verwerkt. Betaal nu al 3 maanden extra 5 euro voor iets wat ik niet heb. Nu vandaag iemand via chat gesproken om 1 digitenne ontvanger uit mijn KPN compleet te verwijderen (hopen dat ze de goede casnr heeft verwijderd). Krijg nu via mail bericht, dat ze mijn gegevens toe sturen om digitenne ontvanger terug te sturen, terwijl deze al 2 maanden geleden zijn verstuurd.

Het is gewoon een grote chaos bij KPN niet normaal. Het moet toch niet moeilijk zijn om een digitenne ontvanger op te zeggen??

Heb nu eigenlijk 2 vragen:

Welke digitenne ontvanger hebben ze eigenlijk opgezegd, want in mijn KPN compleet staat er nog eentje en die wil ik wel behouden met het goede casnr uiteraard.

Wat moet ik terug sturen?? Deze zijn al verstuurd in Juli 2019 (2 stuks), dus valt er niets terug te sturen. Bedragen worden wel afgeschreven, maar niets wordt er afgehandeld (worden die bedragen ook terug gestort dan).

Wat een drama.
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 September 2019, 11:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en jouw huidige CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 1
Badge
Gegevens zijn ingevuld.
Reputatie 1
Badge
Na gisteren me gegevens ingevuld te hebben, tot nu toe niets meer vernomen. Hoop toch echter op antwoorden??
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @quick1971, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik heb meteen even voor je gekeken, op dit moment is er nog één Digitenne ontvanger (en 2 HD tv-ontvangers) actief in het abonnement. Je betaald nu ook nog alleen voor die extra Digitenne ontvanger. Omdat je het destijds al retour hebt gestuurd, ga ik een notitie maken bij jouw gegevens!

Daarnaast snap ik dat je al sinds juli bezig bent om dit voor elkaar te krijgen. De 3 maanden á € 5,00 voor de Digitenne ontvanger ga ik voor je vergoeden. Dit zal in mindering gebracht worden op de factuur van oktober.

Hopelijk is het hiermee dan opgelost! Heb je nog andere vragen, dan hoor ik het graag!
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor jullie service en hulp.
Reputatie 7
Badge +21
Geen enkel probleem! Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

Reageer