Beantwoord

Slechte ontvangst op Eurosport en Discovery Channel in regio Eindhoven/Tilburg

  • 27 November 2023
  • 6 reacties
  • 77 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7

Sinds volgens mij vandaag slechte ontvangst van Eurosport en Discovery Channel in regio Eindhoven/Tilburg. Andere kanalen lijken wel te werken. NPO1,2 en 3 zeker als ook de RTL/SBS zenders.

Antenne kwaliteit en -sterkte is prima (100 en 93%) en niet anders dan normaal. Dus het lijkt een stream probleem aan de KPN kant te zijn.

 

Er is wel altijd geluid maar niet altijd beeld. Beeld gaat van normaal naar haperend naar zwart.

icon

Beste antwoord door Kokkie3 28 November 2023, 17:58

Bekijk origineel

6 reacties

Ook kanaal 25 werkt niet. Het lijkt landelijk. 

Hier werkt Discovery ook niet. Eurosport dan weer wel, maar met veel hapering. Zendmast Haarlem. 

 

Reputatie 1

Sinds volgens mij vandaag slechte ontvangst van Eurosport en Discovery Channel in regio Eindhoven/Tilburg. Andere kanalen lijken wel te werken. NPO1,2 en 3 zeker als ook de RTL/SBS zenders.

Antenne kwaliteit en -sterkte is prima (100 en 93%) en niet anders dan normaal. Dus het lijkt een stream probleem aan de KPN kant te zijn.

 

Er is wel altijd geluid maar niet altijd beeld. Beeld gaat van normaal naar haperend naar zwart.

Beste Walter,

Hier in regio Zuid Holland (TV-West)  precies hetzelfde, alleen Discovery Channel en Eurosport, Alle andere kanalen werken prima…

Mijn antenne ontvangst is ook uitstekend (100%)  en de desbetreffende zenders geven wel geluid maar niet altijd beeld, staat ook vaak stil als er beeld is, haperend, of het beeld is gewoon zwart….

Ik denk ook dat dit een landelijk probleem is aan de kant van KPN en ik hoop dat ze het snel gaan oplossen, want Discovery Channel is wel een van mijn favoriete zenders en kijk ik veel….

Gr.  Ruud, Leiden.

Reputatie 1

Sinds volgens mij vandaag slechte ontvangst van Eurosport en Discovery Channel in regio Eindhoven/Tilburg. Andere kanalen lijken wel te werken. NPO1,2 en 3 zeker als ook de RTL/SBS zenders.

Antenne kwaliteit en -sterkte is prima (100 en 93%) en niet anders dan normaal. Dus het lijkt een stream probleem aan de KPN kant te zijn.

 

Er is wel altijd geluid maar niet altijd beeld. Beeld gaat van normaal naar haperend naar zwart.

Beste Walter,

Hier in regio Zuid Holland (TV-West)  precies hetzelfde, alleen Discovery Channel en Eurosport, Alle andere kanalen werken prima…

Mijn antenne ontvangst is ook uitstekend (100%)  en de desbetreffende zenders geven wel geluid maar niet altijd beeld, staat ook vaak stil als er beeld is, haperend, of het beeld is gewoon zwart….

Ik denk ook dat dit een landelijk probleem is aan de kant van KPN en ik hoop dat ze het snel gaan oplossen, want Discovery Channel is wel een van mijn favoriete zenders en kijk ik veel….

Gr.  Ruud, Leiden.

 

 

Ik denk ook dat dit een landelijk probleem is aan de kant van KPN en ik hoop dat ze het snel gaan oplossen, want Discovery Channel is wel een van mijn favoriete zenders en kijk ik veel….

 

Ja Kokkie3 (e.a.), DISCOVERY is ook mijn favoriete zender en ik kijk ook veel ……. naar die zender waarvoor je steeds die vermaledijde ontgrendelcode moet intoetsen. Als ze bij de KPN dan toch de kennelijk landelijke storing voor wat betreft de DISCOVERY-ontvangst oplossen dan kunnen ze gelijk die kinderachtig betuttelende zendervergrendeling uitschakelen.

Zo, ik ga eerst maar even kijken of er nog natte plekken  in mijn aardappelveld zitten of dat ik de oogst veilig kan stellen.

 

Groeten vanuit het Hoge Noorden (Friesland). 🤠

UPDATE:

Nu 12:30 uur dinsdagmiddag 28 november doet DISCOVERY het weer goed en kan ongestoord van GOLDRUSH worden genoten. 👍😁 😎

Voor die andere favoriete zender is nog steeds de ontgrendelcode 😵‍💫 nodig en blijft letterlijk & figuurlijk amateurwerk. 😜

Reputatie 1

Inmiddels is het bovenbeschreven probleem opgelost en werkt alles weer naar behoren , Dank u wel KPN-Digitenne!!

Ruud Koet, Leiden.

Reageer