Smartcard kwijt

  • 24 February 2019
  • 6 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb mijn smartcard voor Digitenne kwijtgerakt en nu ik heb geen smartcardnummer en het is onmogelijk mijn abonnement om te stopen.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

6 reacties

Het smartcardnummer staat in ieder geval op je contract en meestal ook op de factuur en ook op de verpakking als je die nog hebt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Ganka. Welkom op het forum. Heb je inmiddels het smartcardnummer kunnen achterhalen. Mocht dit nog niet gelukt zijn dan hoor ik dat graag van je. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
****

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Hoeveel Digitenne ontvangers neem je op dit moment af bij KPN?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas nog geen antwoord op mijn vraag ontvangen. Heb je misschien het Digitenne abonnement inmiddels al opgezegd?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag ontvangen. Ik ga er vanuit dat je inmiddels het Digitenne abonnement hebt opgezegd. Mocht dit niet het geval zijn, dan weet je mij te vinden.

Reageer