Beantwoord

Telkens melding over Cam verwijderd, Cam geplaatst. Kijken is niet mogelijk

  • 27 June 2023
  • 48 reacties
  • 372 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem met de kaart die wij vandaag ontvangen hebben. Hoe kunnen we dit oplossen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 12 July 2023, 10:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

48 reacties

Hier hetzelfde probleem met de kaart die wij vandaag ontvangen hebben. Hoe kunnen we dit oplossen?

@Maja_  kan jij ons ook helpen?

Badge

Hier ook het zelfde probleem constant stopt het en de melding cam verwijderd daarna weer cam geplaatst. Heb ook een Smit insteek kaart CAS nummer begint met 6452. 
wat kan ik nog doen!

 

 

Badge

Hallo maja, ik heb er maar een van het merk Smit, kan het dus niet uitproberen met een andere kaart.

 

 @Toes207 

Digitenne Insteekkaart
DVB-T2

 

Beste Maja, het probleem is opgelost. Weet niet wat ze hebben gedaan maar alles werkt nu naar behoren. Hartelijk dank voor de medewerking.

Helemaal top! Ik weet het ook niet precies, maar zal het even na gaan vragen!

@Shouka en @Toes207, hebben jullie 1 of meerdere insteekkaarten? Mochten jullie er meerdere hebben, is dit dan de enige met problemen en werkt/werken de andere(n) wel goed in dezelfde tv?

Beste Maja, het probleem is opgelost. Weet niet wat ze hebben gedaan maar alles werkt nu naar behoren. Hartelijk dank voor de medewerking.

Helemaal top! Ik weet het ook niet precies, maar zal het even na gaan vragen!

@Shouka en @Toes207, hebben jullie 1 of meerdere insteekkaarten? Mochten jullie er meerdere hebben, is dit dan de enige met problemen en werkt/werken de andere(n) wel goed in dezelfde tv?

Nee heb maar 1 kaart 

 @Toes207 

Digitenne Insteekkaart
DVB-T2

 

@PeterG  wat bedoel je hiermee?

Of ie er zo uit ziet.

Ik ken Smit alleen van de module's voor Ziggo.

Of ie er zo uit ziet.

Ik ken Smit alleen van de module's voor Ziggo.

 

Foto even verwijderd ivm volledig nr

Of ie er zo uit ziet.

Ik ken Smit alleen van de module's voor Ziggo.

 

 

Top! Dank voor de foto. Ik kan de achterkant niet (meer) zien want heb m'n module uitgeleend aan mijn moeder die niet zo dichtbij woont.

Dan is er duidelijk iets niet helemaal lekker met deze serie CAS nummer 6452xxxxxxxx.

Of ie er zo uit ziet.

Ik ken Smit alleen van de module's voor Ziggo.

Dit is hem zie ander bericht voor foto van de nr van de kaart. Ik hoop zo dat het opgelost kan worden. Klantenservice aan de telefoon kennen het probleem niet en weten geen oplossing dat moet dan via de experts op dit forum zeggen ze.

 

 

Beste Maja, het probleem is opgelost. Weet niet wat ze hebben gedaan maar alles werkt nu naar behoren. Hartelijk dank voor de medewerking.

Helemaal top! Ik weet het ook niet precies, maar zal het even na gaan vragen!

@Shouka en @Toes207, hebben jullie 1 of meerdere insteekkaarten? Mochten jullie er meerdere hebben, is dit dan de enige met problemen en werkt/werken de andere(n) wel goed in dezelfde tv?

Beste Maja, het probleem is opgelost. Weet niet wat ze hebben gedaan maar alles werkt nu naar behoren. Hartelijk dank voor de medewerking.

Helemaal top! Ik weet het ook niet precies, maar zal het even na gaan vragen!

@Shouka en @Toes207, hebben jullie 1 of meerdere insteekkaarten? Mochten jullie er meerdere hebben, is dit dan de enige met problemen en werkt/werken de andere(n) wel goed in dezelfde tv?

Nee heb maar 1 kaart 

De klantenservice gaat nu een tweede kaart opsturen omdat ze geen andere oplossing weten, maar ben bang dat deze het ook niet goed gaat doen en de vakantie komt dichterbij. @Maja_ kan jij helpen want klantenservice geeft aan dat jullie als experts meer kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Badge

Wat een ongelofelijk trieste firma die Kpn

vandaag in overleg een nieuwe kaart binnen gekregen, helaas het zelfde probleem, ook even bij buurman geprobeerd die ook een televisie heeft die zou moeten werken. Doet het ook niet.

ga daarover bellen met KPN klantenservice en krijg een stuk chagrijn aan de telefoon die allerlei andere verhalen verteld, blijkt ook nog eens dat de kaart pas op 4 juli geactiveerd zou worden. Raar want krijg de zelfde meldingen als bij de eerste. Vraag of hij hem dan wil activeren en geeft aan dat dat niet kan terwijl zijn collega’s dat vorige week wel deden en zelfs een firmware update konden sturen. Helaas niet te bewegen om maar iets voor mij te betekenen. Hij vond zelfs dat ik aan het schreeuwen was terwijl ik gewoon heel duidelijk uitlegde wat er aan de hand was. Ook dat begreep hij niet. En bedoelde dus zoek het lekker zelf uit. Toen ik vroeg met wie ik gesproken had hing hij snel op. Een tekenaar zwakte is dat. Kortom nog steeds geen digitene en 2 kaarten in huis die het niet doen. Wie gaat mij helpen of …….. 😪

krijg hier op het forum ook geen reactie meer terwijl het hier opgelost zou worden volgens de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +28

@JWvST en @Toes207 

Wat voor type TV hebben jullie? 
De reden van deze vraag is dat lang niet alle TV’s de insteekkaart ondersteunen. 

Reputatie 7
Badge +28

@Shouka 

@JWvST en @Toes207 

Wat voor type TV hebben jullie? 
De reden van deze vraag is dat lang niet alle TV’s de insteekkaart ondersteunen. 

ook aan jou deze vraag.

Badge

 

Reputatie 7
Badge +28

@Toes207  : Jouw TV is in ieder geval geschikt voor de insteekkaart. 

Badge

Dat wist ik al en heb nog een andere tv een salora 24xha4404 die volgens de impoteur ook geschikt moet zijn op deze doet hij ook niet.

 

@JWvST en @Toes207 

Wat voor type TV hebben jullie? 
De reden van deze vraag is dat lang niet alle TV’s de insteekkaart ondersteunen. 

Ik ben op dit moment in rechtstreeks contact met iemand via messenger van kpn, hoop dat deze persoon mij kan helpen. Blijf ondertussen meelezen hier @Noordzee 

Reputatie 7
Badge +20

De klantenservice gaat nu een tweede kaart opsturen omdat ze geen andere oplossing weten, maar ben bang dat deze het ook niet goed gaat doen en de vakantie komt dichterbij. @Maja_ kan jij helpen want klantenservice geeft aan dat jullie als experts meer kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Deze heb je inmiddels ontvangen ook en hierover ben je nu in gesprek via Messenger? Is daar al iets concreets uit gekomen?

@Toes207, zou jij je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de beide CAS ID's noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan kijk ik even met je mee wat er nu actief staat!

De klantenservice gaat nu een tweede kaart opsturen omdat ze geen andere oplossing weten, maar ben bang dat deze het ook niet goed gaat doen en de vakantie komt dichterbij. @Maja_ kan jij helpen want klantenservice geeft aan dat jullie als experts meer kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Deze heb je inmiddels ontvangen ook en hierover ben je nu in gesprek via Messenger? Is daar al iets concreets uit gekomen?

@Toes207, zou jij je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de beide CAS ID's noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan kijk ik even met je mee wat er nu actief staat!

@Maja_ zie privé bericht

Badge

De klantenservice gaat nu een tweede kaart opsturen omdat ze geen andere oplossing weten, maar ben bang dat deze het ook niet goed gaat doen en de vakantie komt dichterbij. @Maja_ kan jij helpen want klantenservice geeft aan dat jullie als experts meer kunnen betekenen. Alvast bedankt.

Deze heb je inmiddels ontvangen ook en hierover ben je nu in gesprek via Messenger? Is daar al iets concreets uit gekomen?

@Toes207, zou jij je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de beide CAS ID's noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. Dan kijk ik even met je mee wat er nu actief staat!

@Maja_ gegevens ingevuld

Het lijkt toch niet helemaal lekker met die batch Ci+ modules van Smit.

De module (VSC) zelf of achterliggende systemen. Dat mag het technisch team uitzoeken.

Zelf ben ik al zo'n 19 jaar liefhebber van losse ontvangers. Eerst bij Ziggo. Werkt altijd. En als ze geleverd zijn door een provider zelf ook zeker volgens de juiste specificaties.

En voor @Noordzee : ook met die van kpn, de ZXV7200, kan je zenders op een eigen nummervolgorde zetten. (maar mij maken die nummers niet uit. Ook al staat het huisnummer van mijn vriend me niet aan, ik ga toch wel bij hem langs. Zo is 't ook met zenders wat mij betreft. Ook fijn met support...vaste nummers.)

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het doorgeven van de gegevens van jullie (schoon)moeder @Toes207 en @Shouka, het is me nu duidelijk wat er aan de hand is:

De bestelling voor Digitenne  die geplaatst is op 17-06, is mislukt en dat heeft voor nogal wat gedoe in onze systemen gezorgd. Er is een aantal keer een poging gedaan om opnieuw een bestelling te plaatsen, maar deze bestellingen zijn op exact hetzelfde punt weer mis gelopen. Uiteindelijk is er op 23 juni een afdeling aan de slag gegaan met het kernprobleem om het zo maar even te noemen. en dat is toen opgelost. Hierdoor kon er een nieuwe bestelling geplaatst worden die wél goed doorloopt in de systemen, echter is de leverdatum daarvan 4 juli, voor die tijd zal de Digitenne dus niet gaan werken. 

Gezien de vele contactmomenten en (mislukte) bestellingen snap ik heel goed dat jullie even niet meer weten hoe de vork precies in de steel steekt. Wat de collega die jij hebt gesproken @Toes207 aangaf klopt dus wel: vanaf 4 juli is het Digitenne abonnement actief. We kunnen voor die tijd wel CAS ID's proberen te activeren en updaten maar dat gaat geen enkel verschil maken omdat er nog geen actief abonnement achter hangt en de CAS ID's dus niet zullen gaan werken. Ik weet niet precies hoe laat op 4 juli alles gaat werken, er wordt een mail verzonden als de bestelling goed geleverd is dus vanaf dat moment zou de Digitenne het moeten doen!