Beantwoord

Tijdelijke digitenne aansluiting geeft foutmelding E160

  • 10 December 2021
  • 13 reacties
  • 69 keer bekeken

heb vanwege niet functionerende verbinding een tijdelijk direct on-line pakket. Krijg bij digitenne E160 foutmelding bij meerdere zenders.

Cas nummer bijgevoegd in mijn profiel.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 December 2021, 11:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

@Johan MO  Kun je ook de postcode + huisnummer waar de verbinding niet werkt in je profiel zetten? Aangezien dit een noodpakket is kan ik niet op de normale manier een cas-id activeren. Ik heb meer gegevens nodig. 

Ha @Erwin_, staat in mijn profiel (het is een verbinding van xs4all, helpt dat?)

Ai, dan kan ik er niet bij. Die noodvoorziening heb je dus ook via Xs4all gekregen? In dat geval zul je contact met hun moeten zoeken. (excuus, ik had je graag geholpen)

Ja ontvangen via Xs4all. Dit is behoorlijk balen want XS4All verwijst naar jullie …..

Reputatie 7
Badge +28

@Johan MO 

Doekje voor het bloeden, ik weet het. Maar….
 
Je kunt als het goed is wel kijken naar vier NPO-zenders en twee regionale zenders. 

@Noordzee Ja dat klopt, maar omdat het nog ongeveer 2 weken duurt voordat KPN (tbv XS4all) onze vaste verbinding heeft hersteld is mij dat toch wat te beperkt….. 

Ik zoek even contact met xs4all.  Ik mag niks vragen over jouw specifieke case maar ik ga navragen wat hun proces hier voor is.

Collega van de xs4all helpdesk wist het ook niet. Zijn advies is om met XS te bellen (technische helpdek). Hij heeft in ieder geval een notitie gemaakt.

Omdat ik niet bij jouw klantgegevens kan, kan ik je vanuit KPN niet helpen.  Ik moet toch aannemen dat ze daar bij XS4all een proces voor hebben.

@Erwin_ in elk geval dank voor moeite. Heb gisteravond opnieuw contact gehad met helpdesk xs4all. Die hebben hiervoor geen proces. Ik begreep dat ze met CAS nummer bij de hand gingen mailen met KPN digitenne technische helpdesk. Ben benieuwd…

@Erwin_ in elk geval dank voor moeite. Heb gisteravond opnieuw contact gehad met helpdesk xs4all. Die hebben hiervoor geen proces. Ik begreep dat ze met CAS nummer bij de hand gingen mailen met KPN digitenne technische helpdesk. Ben benieuwd…

dat klinkt als de juiste route.   Ik vrees alleen wel dat het dan dit weekend niet meer gaat gebeuren. 

Reputatie 7
Badge +28

@Erwin_ in elk geval dank voor moeite. Heb gisteravond opnieuw contact gehad met helpdesk xs4all. Die hebben hiervoor geen proces. Ik begreep dat ze met CAS nummer bij de hand gingen mailen met KPN digitenne technische helpdesk. Ben benieuwd…

@Johan MO 

Heb je inmiddels beeld op alle zenders? 

 

@Noordzee ja sinds maandag middag is ie geactiveerd. Dus dat heeft xs4all wel netjes geregeld met KPN.

Okay! Fijn dat het alsnog is goedgekomen!