Beantwoord

Tweede Digitenne ontvanger geeft foutcode E016-0

  • 16 October 2021
  • 5 reacties
  • 39 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik heb mijn tweede digitenne ontvangen , en aangesloten op de nieuwe televisie , 

maar krijg melding E016-0 ,  u hebt geen abonnement voor deze zender . 
 

wat kan ik doen ? Ik heb het kastje telefonisch besteld , en mijn gegevens zijn genoteerd . 
Dhr vertelde mij dat het nu geregeld was . 
groet Marian 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 October 2021, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Loos ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 2
Badge

MH de Jong  

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Loos,

Beide ontvangers staan actief in onze systemen, dus je zou zonder problemen alle zenders moeten kunnen ontvangen, gek dat dit toch niet het geval is met je nieuwe ontvanger :thinking:

Ik heb de betreffende ontvanger even een zetje gegeven vanaf onze kant, zou je de ontvanger even willen herstarten? Hoor graag of je daarna alle zenders kunt bekijken!

Reputatie 2
Badge

Goede morgen ,

Het is gelukt ! Hartelijk dank ☺️ 

Reputatie 7
Badge +20

Ah super!

Graag gedaan @Loos :blush: