Beantwoord

Update Digitenne

  • 13 November 2020
  • 15 reacties
  • 165 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo,

Mijn Rebox RBX 2800 heeft nu vanaf zondag zich al drie keerĀ een update uitgevoerd, dit doet zich voor als ik overschakel naar een andere zender.

De twee andere ontvangers die ik ook gebruik hebben dit niet, is er iets mis met de Rebox.

Met vriendelijke groeten,

F.Kuijer

icon

Beste antwoord door waltervl 13 November 2020, 23:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @tt-rijderĀ ,

Probeer eens het volgende :Ā 

1/ Haal de ontvanger even een seconde of vijf helemaal van de stroom af.Ā 

2/ Zet de ontvanger (en de TV) weerĀ aan.

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optieĀ uitgebreidĀ zenders zoeken. Ā Ā 

Werkt de ontvanger daarna beter?

Reputatie 3
Badge

Hallo Noordzee,

Het updaten deed de ontvanger al veel eerder alleen is het nu steeds vaker, de ontvanger gaat dan steeds maar weer in het uitgebreid zenders zoeken en het vervelende is dat het gebeurt wanneer je televisie zit te kijken.

Wat nu voorgesteld wordt door u helpt niet, het is alleen deze ontvanger die dat steeds doet, misschien is deze defect en zijn zenders na een tijdje verliest?

Groet, F.kuijer

Reputatie 6
Badge +7

Die ene ontvanger is waarschijnlijk niet meer goed.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profielĀ  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Ā 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28

Hallo Noordzee,

Het updaten deed de ontvanger al veel eerder alleen is het nu steeds vaker, de ontvanger gaat dan steeds maar weer in het uitgebreid zenders zoeken en het vervelende is dat het gebeurt wanneer je televisie zit te kijken.

Wat nu voorgesteld wordt door u helpt niet, het is alleen deze ontvanger die dat steeds doet, misschien is deze defect en zijn zenders na een tijdje verliest?

Groet, F.kuijer

@tt-rijderĀ 

Dan wordt het inderdaad een nieuwe ontvanger. Er komt hier vanzelf een moderator langs. Dat kan enkele dagen duren.

Reputatie 3
Badge

Het forum profiel is aangepast met oa CAS-ID nummer.

gr Fris

Reputatie 7
Badge +30

Ha @tt-rijder, ik laat de ontvangerĀ inderdaad omruilen voor je. Alle informatie hierover vind je in het privĆ©bericht dat je zo van me krijgt! Laat je t.z.t. nog even weten of het opgelost is?

Reputatie 6
Badge +7

@Marcia_Ā Nu ben ik wel benieuwd. Krijgt deze gebruiker weer een Rebox terug of kunnen jullie dat ook hier niet sturenā€¦..?

Reputatie 7
Badge +28

Ga er maar vanuit dat het een ZTE wordt. Voor de meeste klanten werkt die ontvanger ook naarĀ behoren.Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Ik kan dat niet kiezen! Ik weet het dus niet :-(.

Reputatie 7
Badge +28

Inmiddels heeft @tt-rijderĀ waarschijnlijkĀ Ā al een vervangende ontvanger.Ā 

Werkt de nieuwe ontvanger naar wens?Ā 

Reputatie 3
Badge

Tot nu toe werkt de ontvanger naar wens, de toekomst zal uitwijzen of het euvel zich weer zal voordoen.

gr Frits

Ā 

Reputatie 3
Badge

Ik wil wel eventjes vermelden dat de service prima is gedaan mijn complimenten hiervoor.

gr Frits

Reputatie 7
Badge +28

Helemaal mooiĀ :thumbsup_tone4:

Reputatie 6
Badge +7

Tot nu toe werkt de ontvanger naar wens, de toekomst zal uitwijzen of het euvel zich weer zal voordoen.

gr Frits

Ā 


Heb je nu hetzelfde type ontvanger terug gekregen (Rebox2800) of een ander (zxv7200)?

Reputatie 3
Badge

Ik heb een ZXV7200 er voor terug gekregen.