Versleten Digitenne kasje

  • 19 July 2021
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ik zit met een versleten kasje. Zou ik bij u een nieuwe mogen bestellen en de oude inleveren?

Graag verneem ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Dirk van der Velde

Ā 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je hetĀ Forum profielĀ  alvastwillen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer van je versleten kastje? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.Ā En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Ā 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7

Hoi @DV1976, welkom bij ons op het forum. Je kunt je forumprofiel inderdaad invullen zoals Walter al noemt. Daarnaast ben ik ook heel benieuwd wat je bedoelt met een versleten Digitenne kastje, kan je dat toelichten? Werkt het niet goed of gebeurt er iets anders?

Hoi Jasper,Ā 

Inmiddels heb ik al contact gehad met een collega van je. Ik zal het nr van het kastje even opschrijven en dan een nieuwe bestellen. De aansluitingen werken niet goed meer vandaar. Je kan dit wel sluiten.

Mvg,

Dirk

Reputatie 7

Fijn dat er al contact is geweest @DV1976Ā en dat daarbij iets in gang is gezet. Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.