Beantwoord

Waar vind ik mijn klantnummer van Digitenne?

  • 1 May 2019
  • 4 reacties
  • 912 keer bekeken

Hoe vind ik mijn klantnummer van digitenne .?

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 2 May 2019, 14:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Jadela Die vind je op je factuur en uiteraard in MijnKPN.
Digitenne gekocht bij electronica winkel ,met een insteek module en kaartje,met zenders 123 en regionaal.Sta waarschijnlijk niet geregistreed bij kpn.wel nummers van kaartje toen doorgebeld .
Heb je ooit een abonnement gehad? Als je alleen 1,2,3 en 22 hebt dan kijk je het gratis NPO pakket. Dat is zonder abonnement.
In dat geval dien je zelf een nieuwe ontvanger die geschikt is voor het nieuwe systeem te kopen. Je tv (je gebruikt nu de ontvanger daarin) kan dat zeker niet weergeven.

Bij Amazon.de kun je een ontvanger geschikt voor DVB-T2 HEVC aanschaffen.
Ze zijn er v.a. € 22,00.
Reputatie 7
Badge +20
Digitenne gekocht bij electronica winkel ,met een insteek module en kaartje,met zenders 123 en regionaal.Sta waarschijnlijk niet geregistreed bij kpn.wel nummers van kaartje toen doorgebeld .
Ik vermoed inderdaad dat Peter het bij het juiste eind heeft en dat je dus geen klant bij ons bent. Als je dat wilt worden ben je vanzelfsprekend van harte welkom: dan kun je een nieuwe Digitenne-ontvanger krijgen en meerdere zenders bekijken. Als je daar verder geen behoefte aan hebt en het bij de NPO-zenders en je regiozenders wilt houden mag dat uiteraard ook: dan zul je inderdaad wel zelf een nieuwe DVB-T2 ontvanger moeten aanschaffen.

Reageer