Beantwoord

Wanneer kan ik de maandag bestelde Digitenne verwachten?

  • 22 February 2023
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Goedendag,

 

Afgelopen maandag rond een uur of 22:00 heb ik een kpn digitenne kastje besteld. Mijn vraag wanneer hij zou kunnen aankomen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 24 February 2023, 22:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @DamianKers, welkom! Dat is doorgaans binnen een paar werkdagen geregeld. Heb je hem al ontvangen? Je hebt wel een bevestiging ontvangen per mail? Mocht je dinsdag nog niets hebben ontvangen, laat het dan even weten. Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met het betreffende klant- en/of ordernummer. Ging het om een nieuwe bestelling voor Digitenne of wilde je die toevoegen aan een bestaand abonnement?

Hallo Marcia,

 

Ik heb de digitenne nog niet binnen, ik heb enkel een bevestigingsmail binnen gekregen afgelopen maandag met daarin dat hij er binnen enkele werkdagen zal zijn.

Ik ben (nog) geen klant van KPN, in de mail staat ook geen klantnummer vermeld.

Mvg,

Damian Kers

Reputatie 7

Op welke naam is de Digitenne aangevraagd, @DamianKers? Ik zie namelijk niets met de combinatie van jouw adres en naam.

Goedenmorgen,

 

Het kastje is op mijn naam Damian Kers aangevraagd, maar via het rekeningnummer van mijn buurman die op hetzelfde adres woont C. R***

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Damian Kers

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie op zijn naam wel een Digitenne abonnement, die loopt echter al een hele poos. Op jouw naam zie ik dat je gisteren opnieuw contact hebt gehad. Is er nu wel iets aangevraagd?