Beantwoord

Wedstrijd op Fox 1 bestellen

  • 27 July 2019
  • 11 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,
misschien kun jij me helpen.

Ik heb een kaal digitenne abonnement dat ik op de camping gebruik. Kan ik voor vanavond de wedstrijd Ajax-PSV bestellen?
En zo ja, hoe doe ik dat? Ik ben al een uur aan t zoeken maar kan niets vinden...
icon

Beste antwoord door PeterG 27 July 2019, 11:09

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dan ben je er al helemaal klaar voor.

Ajax - PSV is vanavond ook te bekijken op de zender FOX.
En die zit standaard op Digitenne.
Reputatie 1
Maar Fox zit niet in mijn pakket. Hoe moet ik die wedstrijd bestellen (als dat al mogelijk is...)?
Reputatie 7
Badge +28
Als je een abonnement hebt op Digitenne, heb je (uit mijn hoofd) 32 zenders. FOX is daar één van. Je hebt dan wel een ontvanger van KPN nodig. FOX zit op detzelfde frequentie als CNN en RTLZ.

Als je alleen NPO 1/2/3 kijkt via een FTA-ontvanger , dan ga je FOX niet meer tijdig kunnen zien.
Reputatie 7
Badge +28
FOX zit op voorkeuze 26:
https://www.digitenne.nl/zenders/
Reputatie 7
Badge +28
Wil je ook kijken naar Fox Sport 1 en 2? Dan moet je een aanvullend abonnement afsluiten.
Dan kan je hier doen:
https://www.digitenne.nl/zenders/fox-eredivisie/
Maar Fox zit niet in mijn pakket.

Als je Digitenne hebt zit Fox (26) erbij. Op Fox Sports (24/25) dien je je apart te abonneren, maar de wedstrijd is ook op het 'open' kanaal Fox (26). Mits je natuurlijk een abonnement op Digitenne hebt, zoals Noordzee terecht opmerkt.
Je hebt dan een zxv7200 of rbx2800 van KPN. Op de afst.bed. staat DIGITENNE.


Digitenne is niet interactief dus 'bestellen', zoals bij interactieve tv is niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +28
Als je een abonnement hebt op Digitenne, heb je (uit mijn hoofd) 32 zenders. FOX is daar één van. Je hebt dan wel een ontvanger van KPN nodig. FOX zit op detzelfde frequentie als CNN en RTLZ.

Als je alleen NPO 1/2/3 kijkt via een FTA-ontvanger , dan ga je FOX niet meer tijdig kunnen zien.



@Hein013
En heb je FOX al gevonden op voorkeuze 26?
Reputatie 1
Fox open natuurlijk wel gevonden...
Ik wist niet dat de wedstrijd ook op 26 zou worden uitgezonden...
Dank voor je antwoord
Reputatie 1
dank voor je antwoord Peter!!


Maar Fox zit niet in mijn pakket.Als je Digitenne hebt zit Fox (26) erbij. Op Fox Sports (24/25) dien je je apart te abonneren, maar de wedstrijd is ook op het 'open' kanaal Fox (26). Mits je natuurlijk een abonnement op Digitenne hebt, zoals Noordzee terecht opmerkt.
Je hebt dan een zxv7200 of rbx2800 van KPN. Op de afst.bed. staat DIGITENNE.


Digitenne is niet interactief dus 'bestellen', zoals bij interactieve tv is niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +28
Fox open natuurlijk wel gevonden...
Ik wist niet dat de wedstrijd ook op 26 zou worden uitgezonden...
Dank voor je antwoord


Graag gedaan. Veel plezier vanavond.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Hein013, welkom op het Forum!

Fijn dat je inmiddels je antwoord al hebt ontvangen 😃 Mijn reactie is namelijk een beetje mosterd na de maaltijd 🙂 Hopelijk heeft jouw ploeg gewonnen 😉

Reageer