Beantwoord

Wel bevestiging van ruiling, maar geen resultaat volgen bestelling

  • 30 April 2019
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Aangemeld voor omruilactie Digitenne modem. Bevestiging per email ontvangen en zou aan de vervoerder zijn meegegeven, maar na "klik hier" en invullen gegevens kan de bestelling/bezorging helemaal niet gevonden worden. Ook via MijnKPN gezocht, maar ook via die methode kan de bestelling/zending/bezorging niet gevonden worden. Er zou aan huis afgeleverd worden, gisteren dus zelf vanaf huis gewerkt, maar na 12.00u vandaag moet ik voor mijn werk weer op pad. Heel vervelend dat ik totaal geen inzicht heb wanneer er nu wel bezorgd/geleverd gaat worden.
Overzicht van de bezorgafspraak
De bezorgafspraak
Referentienummer
*
Datum
Maandag 29 april 2019
Tijdstip
:00 en :00

Adres
Straat / huisnummer
****
Postcode / Woonplaats
****** SCHIEDAM
Ik wil weten wanneer er wel geleverd wordt, zodat ik hier (misschien) weer rekening mee kan houden
Met vriendelijke groet,
Arno Jansen

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Susan_ 30 April 2019, 20:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @APJTEL, ik begrijp uit je bericht dat het onduidelijk is wanneer de nieuwe ontvanger komt. Als ik op jouw gegevens zoek, dan zie ik dat hij morgen geleverd gaat worden maar dat er nog geen tijdsvak bekend is. Wellicht dat die nog komt in de loop van de avond. Ik stuur de 3S code van PostNL even via een privébericht!
Reputatie 7
Badge +21
@APJTEL, volgens de 3S code heb je hem woensdag in ontvangst genomen, klopt dat? Ik hoor graag of ik je nog verder kan helpen 😉
Reputatie 7
Badge +28
Mocht je de nieuwe ontvanger inmiddels hebben ontvangen, dan kan je het beste dit doen met de installatie:

1/ Ontvanger aansluiten op je TV en op de antenne
2/ Stroom aan
3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.
5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.
6/ De antenne eventueel bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.
7/ Laat de ontvanger minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.
Reputatie 7
Badge +28
@APJTEL

Is het nog gelukt met de installatie?

Reageer