Aangemeld voor omruilactie Digitenne modem. Bevestiging per email ontvangen en zou aan de vervoerder zijn meegegeven, maar na "klik hier" en invullen gegevens kan de bestelling/bezorging helemaal niet gevonden worden. Ook via MijnKPN gezocht, maar ook via die methode kan de bestelling/zending/bezorging niet gevonden worden. Er zou aan huis afgeleverd worden, gisteren dus zelf vanaf huis gewerkt, maar na 12.00u vandaag moet ik voor mijn werk weer op pad. Heel vervelend dat ik totaal geen inzicht heb wanneer er nu wel bezorgd/geleverd gaat worden.
Overzicht van de bezorgafspraak
De bezorgafspraak
Referentienummer
*
Datum
Maandag 29 april 2019
Tijdstip
:00 en :00
Adres
Straat / huisnummer
****
Postcode / Woonplaats
****** SCHIEDAM
Ik wil weten wanneer er wel geleverd wordt, zodat ik hier (misschien) weer rekening mee kan houden
Met vriendelijke groet,
Arno Jansen
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy