Beantwoord

e-mail probleem met Mozilla Thunderbird

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 815 keer bekeken

Sind kort worden bij ons via Mozilla Thunderbird geen mails meer verstuurd naar 1 van onze contacten. Er komt de volgende foutrmelding:

Diagnostic-Code: smtp;554 5.6.1 Body type not supported by Remote Host

We draaien onder Widows 10. Er zijn geen andere problemen. De problemen ontstonden -vermoedlijk- nadat mijn vrouw opmaakinstellingen wijzigde in de regelafstand. Kan het zijn dat de MIME code veranderd moet worden? En hoe doe ik dat?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 February 2019, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Elbereth47, welkom! Lees eens het antwoord van mijn collega Erik in dit topic. Daar wordt een en ander uitgelegd! Op de website van Mozilla vind je nog wat aanvullende informatie. Hopelijk kom je er zo uit. Mocht dat niet het geval zijn, laat je het me dan weten?
Ha @Elbereth47, welkom! Lees eens het antwoord van mijn collega Erik in dit topic. Daar wordt een en ander uitgelegd! Op de website van Mozilla vind je nog wat aanvullende informatie. Hopelijk kom je er zo uit. Mocht dat niet het geval zijn, laat je het me dan weten?
Bedankt. Het werkte!
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal super! Fijn dat je het nog even liet weten!