Vraag

Foutcode 0X80004005 bij toevoegen account in Windows Mail

  • 14 March 2020
  • 29 reacties
  • 8293 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

@JanD Ik ben inderdaad bekend met bovenstaande.

Het bedrijfje (website) in België werkt al jaren zo...ik heb ca. 8 jaar geleden daar al eens een “software pakket” aangekocht, en dat werkt tot op heden nog steeds perfect !

Mag toch aannemen dat Microsoft hier ook van op de hoogte is….(en er wordt dan geen actie ondernomen ???)

In mijn ogen is het legaal, en het registreren van de licentie sleutel werkt ook perfect.

Overigens, mijn Windows 10 is wel een echte legale versie !

Mijn Office Professional 2019 komt van hun

Hallo @Vivarofan , als je slechts 15 euro hoeft te betalen voor een compleet officepakket inclusief een licentie voor W10, kun je wel op je klompen aanvoelen dat het geen zuivere koffie is.

Maar als jij dat wilt, mijn zegen heb je, ik houd me niet met dat soort dingen bezig.

Hiermee stopt ook mijn ondersteuning aan jou.

Ik wens je een fijne dag verder.

 

Windows 10 licentie kun je legaal oppikken bij diverse tweedehands computer winkels. Vraag hierbij dan niet om een reguliere windows licentie ,maar vraag om een refurbish key. Dat zijn namelijk de keys die 2e hands winkels gebruiken om oude computers te voorzien van een modernere windows versie. Die kosten 10 euro om in te kopen voor dat soort winkels en als het een beetje een aardige non profit organisatie is kun je hem vaak ook voor 10 euro van hun overnemen. 


Ja je krijgt dus voor 10 euro een windows 7 pro sticker met daarop de installatie code voor windows.

Betalen voor office ? Ik weet niet echt of dat nuttig is als er zoveel gratis alternatieven zijn zoals open office en libre office. 

 

opgelost (in ieder geval voor mezelf)

Nadat ik enkele maanden geleden zo'n script had gedraair dat windows toeters en bellen uitzet was ik mijn mail app kwijt. Nadat ik hem opnieuw had geinstalleerd kreeg ik de error bij toevoegen email adres van mij live account.

Wat bleek . Windows +i dan privacy dan linkerkant op email geklickt.  Bleek dat mijn apps geen toegang hadden tot mijn mail vanwege een instelling daar. Mail programma toegang gegeven en alles werkt meteen weer.