Beantwoord

Geen toegang tot KPN webmail

  • 29 March 2024
  • 11 reacties
  • 150 keer bekeken

Ook ik kan ineens niet meer inloggen in mijn kpn webmail.
Al 15 jaar hetzelfde mailadres en het lijkt alsof ik ineens geblockt ben.

Herstellen via kpn id werkt ook niet

wat te doen?

bellen kan ook niet want dan wordt ik weer verwezen naar een app die krijg en vanuit daar weer naar kpn id

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 31 March 2024, 21:04

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Wat gebeurt er precies als je probeert in te loggen? En voor de goede orde: Je logt wel op de juiste URL in? 

https://webmail.kpnmail.nl

Reputatie 7
Badge +24

Herstellen via kpn id werkt ook niet

Waarom werkt dat niet?

https://email.kpn.com

Ik gebruik het juiste linkje. 

In mijn kpn krijg ik geen mogelijkheid om wachtwoord te resetten.  

Ik ben wel overgestapt naar andere provider,  maar eerder is mij door een medewerker vertelt dat ik mailadres behoudt omdat ik telefoon abbo heb.  

 

Maar het lijkt erop dat ik ineens afgesloten ben

Reputatie 7
Badge +21

Hoe lang geleden was die overstap @Olgavl ? Is dat zo'n half jaar geleden?
De e-mailaccounts zijn gekoppeld aan het internet thuis abonnement. Een mobiel abonnement is daarvoor niet genoeg. De medewerker heeft helaas onjuiste informatie gegeven. Na beëindiging van het internet abonnement houdt KPN de e-mailadressen nog 6 maanden gratis beschikbaar. Daarna worden ze opgeheven.

Reputatie 4
Badge +2

en is het toevallig 6 maanden geleden dat je bent overgestapt ? zo ja, dan is het inderdaad over met de mail, ik ben bang dat je verkeerd bent geïnformeerd, mail blijft niet werken als je alleen een mobiel abonnement van KPN hebt.

Ja eigenlijk al veel langer geleden jaar of 2.5 . Alleen heb ik toen gebeld en bleef in de lucht.  

Jammer dat niet je even vooraf geïnformeerd wordt of gewaarschuwd dat het de lucht uit gaat

Reputatie 7
Badge +21

Dat is wel heel lang @Olgavl . Dan zou ik verwachten dat het al veel eerder geëindigd was.
Maar sowieso is het nu te laat. De adressen zijn dan nu echt opgeruimd.

Normaal moet je bij opzeggen van je internet abonnement aangeven dat je de e-mailadressen wilt omzetten naar een zgn. E-mail only abonnement. Dat kost €7,50 per maand. Is dat toen niet gebeurd?

Nee dat is toen niet gebeurd. 
Ze heeft het toen benoemd, maar omdat ik dus nog mobiel abonnement had was het niet nodig, Heb er ook nooit voor betaald.  🤷🏼

 maar eerder is mij door een medewerker vertelt dat ik mailadres behoudt omdat ik telefoon abbo heb. 

Onder mobiel abonnement valt de kpnmail niet. Als je dus bij het stopzetten van je vaste internet niet e-mail only hebt genomen vervalt het e-mail adres na de wettelijke termijn van 6 maanden na het stopzetten van je vaste internet.

Nog zeer onlangs zijn email adressen die niet onder deze voorwaarde vallen maar vergeten zijn uit te zetten alsnog uitgezet.

Reputatie 7
Badge +10

@Olgavl 

Bij een mobiel abonnement krijg je geen emailadres. Daar heb je een extra apart internet (+ email) abonnement bij nodig. Bijv. bij de KPN.

Zoals @PeterG al zei, zal waarschijnlijk de KPN vergeten zijn om al eerder jouw emailaccount op te heffen. En dat opheffen van dat account is waarschijnlijk zeer recentelijk gebeurd.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Olgavl, welkom hier. 

Fijn om te lezen dat je al op weg bent geholpen door onze experts hier. Helaas niet het antwoord waarop je hoopte aangezien je e-mailadres nu uit de lucht is. Dit had inderdaad als E-mail only aangemeld moeten worden. Hopelijk heb je alle belangrijke e-mails kunnen bewaren. 

 

Reageer