Inloggen bij mijn HetNet e-mailadres lukt niet meer

  • 31 August 2021
  • 32 reacties
  • 2154 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 1

@Misterbenz Op dat adres zie ik wel een aansluiting op zijn naam staan met een ander (@kpnmail) e-mailadres, het HetNet adres is daarbij niet te zien. Is het adres wat nu in je profiel staat het adres van het klooster, of juist zijn vorige woonadres? Kan het zijn dat het e-mailadres op nog een ander adres aangevraagd was?

 

@Jasper

Kun/Mag je hiermee wel verder zoeken in de KPN administratie ? Is er misschien nog een andere manier op de gewenste gegevens bove water te halen ?

Op basis van adresgegevens kunnen we zoeken inderdaad. Als we zoeken op een e-mailadres krijgen we geen verdere gegevens te zien, vandaar dat ik naar aanvullende gegevens vroeg :wink:


Pater kruis heeft eerst in Rotterdam gewoond ,zijn oude adres heb ik net bij opmerkingen erbij gezet.

Reputatie 7

Dank je @Misterbenz, op dat adres zie ik een e-mail only pakket staan. Met het bewuste HetNet e-mailadres, we hebben 'm gevonden!  

Heeft de pater momenteel wel een abonnement gekoppeld aan MijnKPN? Als jullie het abonnement van zijn oude adres (het eerste adres wat je noemde) daar al kunnen beheren kan ik het e-mail only pakket daarmee samenvoegen, zodat alle e-mailadressen op een plek te vinden zijn. Het wachtwoord van het e-mailadres kan op die manier dan ook makkelijk worden gewijzigd.

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @Misterbenz, als we het samenvoegen wat ik noemde voor jullie in gang kunnen zetten horen we het graag :slight_smile:

Reputatie 1

ja heel graag ,hoe kunnen we het verder regelen. wat wil je nog voor informatie hebben over zijn account van kpn?

Reputatie 7
Badge +10

@Misterbenz 

Jouw vriend is “weer bij de KPN” dus hij heeft dus ook een KPN klantnummer. Vermeld dat ook bij (jouw) “Opmerkingen". Ik denk dat @Jasper daar voldoende aan heeft om het emailadres te verplaatsen.

Reputatie 1

@Misterbenz

Jouw vriend is “weer bij de KPN” dus hij heeft dus ook een KPN klantnummer. Vermeld dat ook bij (jouw) “Opmerkingen". Ik denk dat @Jasper daar voldoende aan heeft om het emailadres te verplaatsen.


alles staat er al bij klant nummer nieuwe adres enz, ben erg benieuwd

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Misterbenz, de samenvoeging is aangevraagd. Dan worden alle e-mailadressen aan hetzelfde KPN ID gekoppeld.