Sinds 23 september kan ik opeens mijn ision.nlĀ mailadres via webmail via Telfort niet meer gebruiken. Ik krijg bij het inloggen een foutmelding. Inlog / wachtwoord onbekend. Ik gebruik mijn mail dagelijks.
Vandaag 24 september een uur met de helpdesk gebeld. Mohammed (zijn achternaam wilde hij niet zeggen) kon mij niet verder helpen. Ik heb geen kpn id. Nooit gekregen, nooit gehad. Op mijn huidige en vorige woonadres staat niets geregistreerd. Mijn mailadres bestaat al 1993. Nu een jaar bij Telfort en opeens werkt het niet (meer). Ik doe veel vrijwilligerswerk en alles loopt per e-mail. Maar er staan ook veel gegevens gelogd. Ik zit met mijn handen in het haar dat mijn e-mail plotseling niet toegankelijk is, maar er via de helpdesk geen hulp mogelijk is.Ā
En nu?Ā
Ik moest een bericht aanmaken op het forum en hopen dat een techneut mij kon helpen.Ā
Ā
Wie bij Telfort kan mij helpen? Mag ik alsjeblieft weer bij mijn e-mail!
Ā
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel