Beantwoord

3 weken geen diensten gehad, kan dit vergoed worden?

  • 29 August 2022
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

hallo,

 

ik heb 2 x een klacht ingediend over dat ik in juni 3 weken geen internet en tv  heb gehad en in in juli van 7 juli tot 11 augustus ook geen internet en tv mogen ontvangen door storing met mijn glasvezel. ik heb diverse keren gebeld om te vragen of kpn mijn  factuur kan verreken in de dagen dat ik geen internet heb gehad. maar ze blijven herrineringen sturen dat ik oet betalen terwijl ik al die tijd geen internet en tv heb gehad. hoe kan ik dit met kpn oplossen. er is ook geen email adres om dit door te kunnen mail.

hopend op een oplossing.

 

 

mvg , daisy

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 1 September 2022, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

@Dnijs Probeer het hier eens Vergoeding | KPN

Reputatie 7

Is ook logisch. Een verstoring van een dienst staat volledig los van het maandelijkse incasso traject van je abonnement. Dit loopt gewoon automatisch door. 

Dit klinkt alsof jij over die periodes hebt gestorneerd omdat je geen diensten had, dan ben je niet slim bezig. Die herinneringen komen natuurlijk van de niet betaalde abonnementskosten over die bewuste periode. = geautomatiseerd traject. 

Vanaf het moment dat de diensten weer werken, zou je aanspraak kunnen maken op een vergoeding welke op een eerstvolgende factuur wordt verrekend of vereffend. Dit kan alleen achteraf met een verrekening of vereffening. Tijdens een storing is dit niet te doen. 

Reputatie 7
Badge +19

@Dnijs Hoi Daisy en welkom op ons forum! Leuk dat je je vraag hier stelt.

Een storing is nooit fijn. Ik snap dat je wilt weten wat de compensatie mogelijkheden zijn. Wat @JeroenB22 hierboven uitlegt klopt, een vergoeding voor een storing wordt altijd op een volgende factuur verrekend. Als je al bestaande facturen niet betaalt of storneert, blijft er inderdaad een bedrag open staan. Daardoor ontvang je herinneringen en dit kan nare gevolgen hebben. Ik raad je daarom aan om al bestaande facturen (alsnog) te betalen. Zo kan er op een volgende factuur de juiste vergoeding gegeven worden én klopt de gehele administratie ook.

Heb je het formulier voor vergoeding dat @HansaanZet noemt al geprobeerd? We lezen graag of je er daarmee uit gekomen bent.