Beantwoord

5 euro verlengkorting, maar wel verlengen met 2 jaar

  • 22 March 2024
  • 7 reacties
  • 200 keer bekeken

Reputatie 1

Net een mail gehad van KPN dat “JIJ ALS TROUWE KLANT!!11!” nu 1 jaar 5 euro korting krijgt op je abonnement. en “GEEN KLEINE LETTERTJES” zo wordt er beloofd in de mail.

 

En tja.. korting is fijn.. en ze hadden het ook niet hoeven geven natuurlijk, maar als je de mail 2x leest zie je dat als je ingaat op het aanbod, je abonnement 2 jaar wordt verlengd. Dus .. dat is dus 1 jaar nog steeds tegen volledig bedrag. 

Ze hadden ook kunnen zeggen. 2.50 euro korting voor 2 jaar. of 60 euro korting de eerste maand of weet ik het maar dit voelt toch een beetje naar. Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die denken dat ze voor 1 jaar verlengen.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 March 2024, 09:45

Bekijk origineel

7 reacties

Het voordeel is dat je het niet hoeft te doen, het is een vrijblijvend aanbod van KPN @Decypher 

Reputatie 1

Ja dat is niet helemaal mijn punt..  er staat 4 keer in 12 maanden voor 5 euro

en 1x staat het cijfer 2 genoemd in de mail.

Eerlijk zou zijn 2 en een halve euro voor 2 jaar.

Reputatie 7

^

er staat 4 keer in 12 maanden voor 5 euro

Staat dat er echt?

Reputatie 7
Badge +24

En als u het abonnement om laat zetten naar de nieuwste abonnementsvorm, dan bent u zonder korting misschien wel goedkoper uit. En een jaar contract. Geen 2 jaar.

Voor de duidelijkheid: het abonnement om laten zetten naar de nieuwste abonnementsvorm is iets anders dan verlengen. 

Als u even een schermafdruk van pagina 2 van de factuur plaatst, de factuurregels dus, dan kunnen we het even uitzoeken. Is wel leuk om daar eens naar te kijken.

Sommige oude abonnement zijn echt enorm duur. En die dure oude abonnementen willen ze dan verlengen voor 2 jaar met 5 euro korting. 

Reputatie 1

^

er staat 4 keer in 12 maanden voor 5 euro

Staat dat er echt?

Nee, dat staat er niet.. ik liep te prutsen :-) er staat dus in de mail, 4x genoemd:  “12 maanden, 5 euro korting”.  

Ik vind de tekst in de mail gewoon vervelend, de “12 maanden, 5 euro” tekst staat in grote letters , de “je gaat een verplichting aan voor 2 jaar”, staat er 1x in en een stuk kleiner.

Het gaat me niet om de centjes het gaat me om de toon. Ik had het eerlijker gevonden als ze hadden neergezet dat je 2.50 euro korting kreeg voor 2 jaar als je je contract voor die duur verlengt. 

Positieve eraan vind ik wel dat ze iets doen aan klantbehoud ipv dat het interessant wordt om elk jaar te switchen tussen 2 providers om de “nieuwe klant” korting te behouden.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Decypher, goede feedback! Ik kan me voorstellen dat het een beetje gek overkomt dat we heel hard roepen dat je korting krijgt en dan heel klein dat je wel voor 24 maanden moet verlengen. Ik zal het intern doorgeven! Hopelijk ben je onder de streep toch blij met het aanbod :-).

Reputatie 2
Badge

Is dit weer zo'n selectieve actie? In mijn omgeving verschillende mensen die dit aanbod hebben ontvangen maar ik dus niet terwijl ik ook een trouwe KPN klant ben. Zie graag de mail met dit aanbod tegemoet.

Reageer