Beantwoord

87,00 euro per maand voor mobiel + internet + tv: kan dat goedkoper?

  • 5 September 2022
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Badge

Ik betaal 22,78 per maand voor mijn mobiele telefoon en 64,22 voor TV + Internet + vast bellen (wat ik nooit meer doe), dus totaal 87 euro. Is er niets goedkopers bij KPN? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 September 2022, 18:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Marian van Wijk Vast bellen kun je zelf verwijderen in je "mijn kpn". scheelt alvast € 2,00.😉

In dit overzicht kun je de mogelijkheden bekijken:  

Tarieven van Internet, TV en overige opties | KPN

Reputatie 7
Badge +24

Tja... ik betaal € 11,50 voor m'n mobiel, 3 GB data. Vorig jaar afgesloten tijdens Black Friday.

En internet + tv kan voor 54 euro. Dan heeft u 50 mbit internet en 1 tv ontvanger. Zonder opnemen. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Marian van Wijk ,

Voor internet-thuis, TV en Vast Bellen kun je per direct via Mijn KPN overstappen naar KPN Hussel. Lukt het niet? Bel dan naar 0800-0402. Je kunt dan inderdaad voor 54 euro klaar zijn en dan krijg je ook nog een gratis pluspakket omdat je een mobiel abonnement hebt. 
 

Voor je mobiel abonnement moet je mogelijk nog wachten tot de contractdatum om te verlengen op KPN Hussel. Doe je dat zonder toestel, dan vallen de kosten reuze mee als je niet teveel GB’s nodig hebt. 

Badge

Alle 3 reuze bedankt! Ik ga ermee aan de slag!