Vraag

Aanbod gekregen voor Netflix, maar kan het niet aanzetten door lopende bestelling

  • 14 June 2023
  • 11 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb van jullie een aanbod gekregen om Netflix 2 maanden voor de helft van de prijs te krijgen,maar ik kan hem niet activeren omdat er nog een bestelling loopt?

Groet 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Mawes , probeer het eind van de week nog eens.

Succes.

 

Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

Hallo @Mawes waarom weer een topic plaatsen met dezelfde vraag?

In je andere topic heb ik al gereageerd zoals je weet.

Nog een topic plaatsen, is zinloss, tegen de huisregels, werkt verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 

Ik dacht dat ik op een forum altijd kon reageren?dat blijkt dus van niet...en als ik dan tips krijg qua instellingen die niet relevant zijn,probeer ik t idd  nog eens omdat ik dacht dat de boodschap niet duidelijk was overgekomen..jammer dat ik dan meteen een vervelende reactie krijg...verwijder me maar uit dit forum,ik ga ergens anders advies inwinnen

Hallo @Mawes binnen een forum kun je altijd reageren.

Als je een vraag of een opmerking hebt maak je daarvoor 1 topic en niet meerdere en je gaat ook geen vraag stellen in een bestaand topic om redenenen die ik eerder vermeld heb.

Ik meen in je eerste topic een duidelijke uitleg gegeven te hebben.

Jammer dat je mijn reactie verkeerd opvat, ik geef alleen maar de spelregels binnen een forum aan en probeer als mede forumlid tot een oplossing te komen.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

De uitleg van @JanD zal waarschijnlijk zijn geweest dat er al een andere wijziging in je pakket in gang is gezet. Die moet eerst afgerond zijn voordat er een nieuwe wijziging gedaan kan worden.

Als je geen lopende pakketwijziging hebt lopen dan zou ik even wachten op een moderator die het kan nakijken voor je. Vul in je profiel je gegevens vast in dan kunnen ze bij het lezen van dit topic gelijk kijken.

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Mawes binnen een forum kun je altijd reageren.

Als je een vraag of een opmerking hebt maak je daarvoor 1 topic en niet meerdere en je gaat ook geen vraag stellen in een bestaand topic om redenenen die ik eerder vermeld heb.

Ik meen in je eerste topic een duidelijke uitleg gegeven te hebben.

Jammer dat je mijn reactie verkeerd opvat, ik geef alleen maar de spelregels binnen een forum aan en probeer als mede forumlid tot een oplossing te komen.

Succes.

 

 

@Mawes Heeft alleen een eigen topic gemaakt omdat hij zijn vraag in andermans topic stelde.  @JanD Iets wat normaal ook door de KPN moderators wordt gedaan. 
@Mawes Je kunt ook altijd gratis bellen met KPN 0800-0402 of toch even een paar dagen hier afwachten tot een KPN moderator reageert. 

Hallo @Roy74 , excuses n.a.v. mijn reactie dat je 2 topics met dezelfde vraag hebt gestart, niet goed gelezen.

Je hebt met je vraag ingebroken in een bestaand topic en daar je vraag gesteld en later er een eigen topic voor gestart, heel verstandig, want inbreken in andermans topic en daar een eigen vraag stellen is ook niet toegestaan en werkt verwarrend met het reageren naar de topicstarter en of jou toe.

 

Reputatie 7
Badge +7

Je zult niet mij maar @Mawes bedoelen @JanD 

Het is ook erg warm geweest 😅

En daarbij,als jij een KPN medewerker bent vind ik je erg klantonvriendelijk.

Ik heb gisteren met KPN gebeld en er wordt gezegd dat de glasvezel nog moet worden aangesloten?maar het is al een week aangesloten?

Jullie geven allemaal adviezen waar we niks mee kunnen,helaas…

En daarbij,ik ben 54 jaar en best up to date wat computerdingen betreft,maar niet alle mensen zijn thuis in termen als "je hebt met je vraag ingebroken???,topicstarter,topic hier en daar??"

Ik wil gewoon ouderwets geholpen worden en dat mijn probleem wordt opgelost,en dat is gewoon van t aanbod gebruik maken om Netflix 2 maanden voor de helft van de prijs te kunnen kijken.

En begrijp me niet verkeerd,we zijn heel tevreden over KPN,maar dit geneuzel vind ik echt amateuristisch...los t gewoon op!

 

By the way...ik ga verder ook niet meer reageren

 

Je zult niet mij maar @Mawes bedoelen @JanD 

Het is ook erg warm geweest 😅

Hallo @Roy74 , excuses, ik bedoel inderdaad @Mawes .

En daarbij,als jij een KPN medewerker bent vind ik je erg klantonvriendelijk.

Ik heb gisteren met KPN gebeld en er wordt gezegd dat de glasvezel nog moet worden aangesloten?maar het is al een week aangesloten?

Jullie geven allemaal adviezen waar we niks mee kunnen,helaas…

En daarbij,ik ben 54 jaar en best up to date wat computerdingen betreft,maar niet alle mensen zijn thuis in termen als "je hebt met je vraag ingebroken???,topicstarter,topic hier en daar??"

Ik wil gewoon ouderwets geholpen worden en dat mijn probleem wordt opgelost,en dat is gewoon van t aanbod gebruik maken om Netflix 2 maanden voor de helft van de prijs te kunnen kijken.

En begrijp me niet verkeerd,we zijn heel tevreden over KPN,maar dit geneuzel vind ik echt amateuristisch...los t gewoon op!

 

By the way...ik ga verder ook niet meer reageren

 

Hallo @Mawes , ik ben een medeforumlid, net als jij, die probeert te helpen om tot een oplossing te komen binnen de gestelde forumregels.

Ik ben nu eenmaal iemand van de regeltjes, dat ligt aan mijn (juridische) achtergrond.😎