Beantwoord

Aanhef klopt niet

  • 7 September 2022
  • 7 reacties
  • 71 keer bekeken

Heb dit probleem ook, aanhef is de HEER. Echt ingeschreven als mevrouw. Heel irritant. Kan blijkbaar alleen via forum gewijzigd worden. Telefonische helpdesk kan er niets mee en mailen lukt ook niet. 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 14 September 2022, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en van harte welkom @Petra059!

De aanhef hoort natuurlijk gewoon goed te zijn. Ik kijk graag even met je mee. Wat voor abonnement(en) heb je? Vul je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Graag inclusief laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer en je geboortedatum. Als het om een mobiel abonnement gaat, vermeld dan ook je mobiele nummer. Geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

Tja, nog handiger: laat dat hele gemeneer en mevrouw achterwege. Gewoon “Geachte...”.

Voorstel Alexandra?

Profiel ingevuld, iban laatste cijfers ook

 

Admin: laatste 3 cijfers iban verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19

@Petra059 Super, dankjewel. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Echter zie ik de aanhef overal op mevrouw staan, oftewel dat staat goed. Ook als ik naar de laatste mails kijk die naar je verstuurd zijn zie ik ‘mevrouw’ staan. Kan je me vertellen in welke berichten je een verkeerde aanhef gezien hebt en wanneer je deze ontvangen hebt? Dan kan ik nog een kijkje voor je nemen.

Het gaat om de mail met de factuur. Dus niet de factuur zelf, maar de begeleidende mail. 

Admin: privegevens verborgen

 

@Alexandra , dit topic kan m.i. beter onder Facturen en administratie.

En het is zo te zien de aanhef van de e-mail die de factuur aankondigt inderdaad.

Wel raar hoor, Alexandra. Bij mij beginnen die mails met ….. heer/mevrouw …..

Psst, Petra085. Het doorgekraste bedrag staat toch gewoon in de regel erboven.😉 Bovendien is aan dat bedrag niets qua privacy te zien.

Reputatie 7
Badge +19

@Petra059 Dank voor het voorbeeld! Ik sla je persoonsgegevens waaronder de aanhef opnieuw op, zodat dat voor alle berichten opnieuw ingeladen wordt. Ik ben benieuwd of het dan klopt bij een volgende mail.

 

@PeterG Ben ik met je eens, thanks, categorie aangepast 😊