Beantwoord

Aankoopdatum voldoet niet aan de bonus inruil

  • 11 December 2022
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

Hallo, 

Ik wacht ook nog steeds op de €75,- bonus. Na weken te hebben gemaild krijg ik nu ineens een reactie dat mijn aankoop datum niet voldoet aan de bonus inruil. Ik heb hier zelf helaas geen bewijs was, welke data wel eronder valt en welke niet. 
Kunnen jullie dit voor mij checken? Gaat bij mij om 21 oktober 2022. 
Alvast bedankt! 


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 December 2022, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @MarieBui! Een late reactie op jouw bericht: we hebben het momenteel heel erg druk.

Wat jammer dat de aankoopdatum niet voldoet aan de voorwaarden van de inruilactie. Gaat het om de extra inruilwaarde bij de aanschaf van een iPhone 14 variant?
Via de zoekfunctie op ons forum, kom ik uit bij een topic van mijn collega:
 


Helpt deze informatie jou verder?
Voor verdere vragen kun je het beste contact opnemen met Recommerce! Onderaan de pagina kun je hun e-mailadres vinden.