Vraag

Aanpassen factuuradres mobiel nummer na verhuizing lukt niet

  • 27 January 2023
  • 5 reacties
  • 31 keer bekeken


Goedenavond, Na verhuizing naar is het adres van 06********** op ons oude adres blijven staan. In MijnKPN is internetadres wel goed verhuisd. Hierdoor kan het factuuradres niet online aangepast worden door mij. Kunt u dat goedzetten aub. Ik kreeg een mail van KPN dat het niet goed staat. Hoor graag van u.

Dirk-Jan Otten

 

Admin: privacygevoelige informatie verborgen


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Dirkjan69 en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt! De verhuizing van je mobiele abonnement kun je ook zelf doorgeven! Mocht dat onverhoopt niet lukken, laat het dan vooral weten. Indien nodig kan ik het vanaf hier ook altijd nog voor je aanpassen maar in eerste instantie wil ik je (en eventuele toekomstige meelezers) wijzen op de self service! Laat je weten of het via die we is gelukt?

Hoi JanZ,

Mijn dochter heeft het factuuradres zelf via de KPNapp aan kunnen passen. Hierin staan meer opties dan ik zelf via internet had. Hier stond mijn adres voor internet al wel goed maar kon ik het factuuradres van het mobiele telefoonnummer niet meer aanpassen. Groeten Dirk-Jan

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor de toelichting @Dirkjan69 :)
Als je je forumprofiel voor me in zou willen vullen en en seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan, dan pas ik dit alsnog voor je aan. 

Hoi ik heb mijn forumprofiel ingevuld. BVD.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi ik heb mijn forumprofiel ingevuld. BVD.

Dankjewel @Dirkjan69 :)
Ben meteen voor je gaan kijken en het adres van je mobiele aansluiting staat nu al goed in onze systemen. Ik zie dat de laatste factuur van 12 januari nog op je oude adres stond maar de factuur van februari zou moeten kloppen. Houd het voor de zekerheid even in de gaten maar ik verwacht verder geen problemen!