Beantwoord

Aansluitkosten gehad terwijl er momenteel een aanbieding is dat deze niet gerekend worden

  • 23 December 2022
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Uit mijn facturen blijkt dat er aanmeldingskosten in rekening zijn gebracht wanneer u momenteel een promotie uitvoert.  Ik denk dat dit een fout is.  Kunt u dit uitleggen en corrigeren.

 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 December 2022, 07:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Mdot. Wanneer had je de aanvraag precies gedaan? Gold deze actie toen ook al? De acties waar je gebruik van maakt zijn de acties die gelden op het moment dat je het abonnement aanvraagt, niet op het moment dat het abonnement wordt aangesloten. Als deze actie toen nog niet was, kan het dus kloppen dat de aansluitkosten in rekening zijn gebracht. Kan je er meer over vertellen?