Vraag

Abonnement afgesloten, niet terug te vinden en krijg nu een kortere korting aangeboden

  • 9 January 2023
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

KPN komt afspraken niet na!


Op 10 december 2022 via de website KPN glasvezel abonnement met tv afgesloten! Contract ontvangen via email met de gemaakte afspraken. 12 maanden korting en op 11 januari 2023 zou de monteur komen voor aansluiten. Niets meer gehoord en dus toch maar even gebeld naar KPN. Er was niets te vinden in het systeem, dus we kunnen de aanvraag opnieuw doen, maar op dit moment is de korting 9 maanden. Fouten maken kan, maar los ze wel op een goede manier op! Waardeloze organisatie.
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Zo jammer dit!

Reputatie 7
Badge +15

@Stijn Ham Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat het aanvragen van een nieuw abonnement niet gaat zoals je zou verwachten. 

Ik begrijp dat je wel een bevestiging hebt ontvangen van je aanvraag, maar daarna dus niets meer hebt gehoord. 

Heb je een mogelijkheid om in je forumprofiel de voornaam en de achternaam van de contractant, en de juiste adresgegevens te zetten? 

Dan controleer ik wat ik hierover kan vinden en wat ik voor je kan betekenen!Â