Vraag

Abonnement afsluiten: Bellen en Internetten (thuis, vast). Wat zijn de mogelijkheden?

  • 30 September 2023
  • 4 reacties
  • 19 keer bekeken

Goedendag,

Graag wil ik een abonnement afsluiten bij u.

Ik kan kiezen voor een 2 jarig, 1 jarig of abonnement.

De maandelijkse opzegbare. Betaal je dan echt per maand en als je het na 6 maanden opzegt?

Betaal je dan toch nog voor een heel jaar? Of heb je dan alleen die 6 maanden betaald en klaar. En komt er geen boete omdat je er toch stiekem een jaar aan vast zit?

Ook wil ik alléén INTERNETTEN en BELLEN afsluiten. Géén tv, want die heb ik niet.

Maar ik zie geen pakket beschikbaar….?

Ik hoor het graag. Mvg Lindensteijn


4 reacties

Badge +19

Het is precies zoals het er staat. Maandelijks opzegbaar en uiteraard betaal je alleen voor de maanden dat je het abonnement hebt.

Het is precies zoals het er staat. Maandelijks opzegbaar en uiteraard betaal je alleen voor de maanden dat je het abonnement hebt.

Ook wil ik alléén INTERNETTEN en BELLEN afsluiten. Géén tv, want die heb ik niet.

Maar ik zie geen pakket beschikbaar….?

Badge +19

Je krijgt tijdens het bestelproces toch de vraag: wil je tv?

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Lindensteijn en welkom hier op ons forum :)

Het is precies zoals het er staat. Maandelijks opzegbaar en uiteraard betaal je alleen voor de maanden dat je het abonnement hebt.

Hier kan ik verder niks meer aan toevoegen!

 

Het is precies zoals het er staat. Maandelijks opzegbaar en uiteraard betaal je alleen voor de maanden dat je het abonnement hebt.

Ook wil ik alléén INTERNETTEN en BELLEN afsluiten. Géén tv, want die heb ik niet.

Maar ik zie geen pakket beschikbaar….?

Mocht je er via de website niet uitkomen dan kun je ook altijd even bellen met het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Vanuit daar kunnen we dit ook voor je in orde maken. Laat je ons weten of het nog is gelukt?

Reageer