Beantwoord

Abonnement opgezegd nadat storing niet werd opgelost, nu alsnog betalen voor een factuur?

  • 1 September 2022
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Ik heb meermaals gebeld met de KPNĀ servicebalie en 2x een contactformulier ingevuld over een klacht. de eerste keer ben ik nog net wel gebeld, maar een oplossing voor het probleem, nl een kabelbreuk 230 m van mijn woning op 22 juli, is er nog niet, en de tweede keer is er zelfs niet eens contact met mij opgenomen. Ik heb nl mijn abonnement na 35 jaar opgezegd, en wil niet meer voor internet betalen vanaf moment dat het niet meer geleverd wordt. Maar KPN reageert niet eens, lost het probleem niet op. En laat mij betalen voor niet geleverde diensten. Inmiddels is het 1 september, ik heb een andere internet provider, maar wel ruim een maand dubbele kosten (terwijl ik KPN niet geleverd heb gekregen). Lijkt mij normaal om dan niet te betalen toch? En < 5 dagen reageren op een contactformulier, zoals er staat lijkt mij toch ook niet meer dan redelijk

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 5 September 2022, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@de meernĀ  Per wanneer heeft u KPN opgezegd ? De factuurdatum en uw einddatum contract kunnen elkaar kruisen hierin aangezien uw abonnement een maand vooruit wordt berekend. Dit zal dan metĀ de volgende factuur verrekend worden.

Als de door u genoemde storing is hersteld, kunt u viaĀ Vergoeding | KPNĀ de vergoeding aanvragen.Ā 

Reputatie 7
Badge +20

HoiĀ @de meern, welkom hier.Ā 

Ik snap ontzettend dat je baalt van de kabelbreuk. Dat is geen fijne situatie. Ik begrijp dat je daardoor wilde opzeggen. Normaal is het zo dat als de breuk is opgelost dat wij dan gaan kijken naar de tijd zonder diensten en die kunnen wij dan vergoeden. Zit je bijvoorbeeld nog binnen jouwĀ contract dan kun je niet zomaar opzeggen tenzij je het contract afkoopt. Dit evenals opzeggen kan alleen telefonisch via 0800-0402. Je geeft dan aan dat je wilt opzeggen en je komt bij mijn juiste collega terecht. Als je daar nog geen contact mee hebt gehad wil ik je aanraden dat te doen, mijn collega kan dan de opzegging verwerken.Ā 

Mocht je dat al gedaan hebben, dan gaat het zoals al aangegeven:Ā 

@de meernĀ  Per wanneer heeft u KPN opgezegd ? De factuurdatum en uw einddatum contract kunnen elkaar kruisen hierin aangezien uw abonnement een maand vooruit wordt berekend. Dit zal dan metĀ de volgende factuur verrekend worden.

Als de door u genoemde storing is hersteld, kunt u viaĀ Vergoeding | KPNĀ de vergoeding aanvragen.Ā 

Ā