Beantwoord

Abonnement opgezegd op26-11-2022, is dit goed doorgekomen?

  • 7 December 2022
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste moderators,

 

ik heb op 26-11-2022 mijn abonnement officieel opgezegd, maar heb hier tot op heden geen reactie op gekregen.

is dit goed doorgekomen bij jullie, en weten jullie wat de status hier van is?

 

met vriendelijke groet,

Tarik Ozdemir

icon

Beste antwoord door Noordzee 7 December 2022, 17:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Beste moderators,

 

Ik heb op 26-11-2022 mijn kpn abonnement opgezegd, maar heb hier nog geen officiële bevestiging van gekregen.

Weten jullie wat de status hier van is?

 

alvast bedankt.

 

tarik

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tarik1983 ,

Mijn advies is om te bellen naar 0800-0402. Daar kunnen ze de opzegging meteen verwerken. Want zonder bevestiging van de opzegging is het abonnement nog niet stopgezet. 
 

Het telefoonnummer is nu nog tot 18.00 open en anders morgen weer vanaf 8.00.

@Noordzee 

 

allereerst bedankt voor je reactie!

ik heb wel een mail gekregen waarin staat dat er contact wordt opgenomen met mij en zo niet, dat ik er van uit mag gaan dat mijn abonnement op de door mijn aangegeven datum word stopgezet, echter heb ik met opzeggingen van abonnementen geen goede ervaringen. 
vandaar mijn vraag over de status hier van.

Reputatie 7
Badge +28

Snap ik, maar zelf het heft in handen nemen door zelf te bellen naar 0800-0402 geeft het snelste de gewenste duidelijkheid.