Vraag

Abonnement opgezegd per 25 september maar ik krijg op 27 december nog een factuur van 0,00.

  • 6 January 2023
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Zoals is de titel van het bericht te lezen is, is het mobiele telefoonabonnement per 25-9-2022 opgezegd en bevestigd. De facturen na de opzegging zijn betaald en ik heb de teveel betaalde kosten keurig terug ontvangen. Echter kreeg ik op 27-12-2022 nog een factuur met mijn klantnummer van 0,00. Een automatisch verzonden bericht. Waarom heb ik deze e-mail ontvangen. Ik hoor het graag.

Mvg. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is inderdaad vreemd. Heb je daar inmiddels al meer duidelijkheid over gekregen? Zou je anders jouw profiel kunnen aanvullen met de relevante gegevens? Dan kijk ik even met je mee.

Ik heb telefonisch contact gehad en het was niet precies duidelijk waar deze automatische e-mail vandaan kwam (blijkbaar zweefde het nog ergens rond). Er staat geen contract meer op mijn naam, dus ook geen betalingsverplichtingen etc. werd mij telefonisch verteld. Blijft wel bijzonder dit.

Reputatie 7
Badge +13

Ja dat is inderdaad bijzonder. Soms synchroniseren systemen op de achtergrond wat trager waardoor erbij een “opschoonactie” soms een dergelijke mail volgt. Ik ben blij dat je duidelijkheid hebt gekregen! Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!