Vraag

Abonnement opgezegd, wanneer ontvang ik de retourdoos van KPN?

  • 7 November 2023
  • 9 reacties
  • 74 keer bekeken

Wij hebben opgezegd, en hiervan ook een bevestiging ontvangen.

 

Wanneer ontvangen we de retourdoos


9 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @CVDBP en bedankt voor jouw bericht!
Allereest natuurlijk jammer om te lezen dat je je abonnement bij KPN hebt opgezegd maar weet natuurlijk ook dat je in de toekomst altijd weer welkom bent. De retourdoos hoor je enkele werkdagen voor de opzegdatum te ontvangen. Mocht deze datum inmiddels al zijn verstreken, dan kan ik er voor zorgen dat er alsnog een retourdoos jouw kant opkomt. Mocht dat nodig zijn. zou jij dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?

Mijn profiel is al ingevuld..?

Reputatie 7
Badge +12

Mijn profiel is al ingevuld..?

Excuses @CVDBP, daar had ik even overheen gekeken. In ieder geval heb ik een retourdoos voor je aangevraagd en die zal binnen enkele dagen bij je worden bezorgd! 

Top, doos is binnen.

Maar geen "meegeleverde adressticker" cq retoursticker of sluitzegels... 

 

Reputatie 7
Badge +9

@CVDBP Het is gratis om terug te sturen

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Top, maar hoe weet kpn dan dat dit van mij afkomt?

Geen rma nummer nodig?

Reputatie 7
Badge +9

@CVDBP Leg een velletje papier met jouw naam, klantennummer en adres in de doos. Op de doos kan je jouw naam en adres als afzender opschrijven.

Hoi,

Spullen zijn retour, maar krijg onderstaande bericht. Ik heb niet nog een tv ontvanger?

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi,

Spullen zijn retour, maar krijg onderstaande bericht. Ik heb niet nog een tv ontvanger?

 

 

Dit komt helaas wel vaker voor @CVDBP en je mag deze melding als niet verzonden beschouwen. Mocht je later onverhoopt toch nog een nieuwe herinnering ontvangen, laat me dit dan even weten. Ik ga er niet vanuit dat dit het geval zijn trouwens. 

Reageer