Beantwoord

Abonnement opzeggen vanuit het buitenland

  • 3 March 2024
  • 3 reacties
  • 15 keer bekeken

Door onverwachte gezondheids problemen met mijn Zuid Afrikaanse vrouw met opvolgende operaties en lang herstel, keren wij voorlopig niet terug naar Nederland en probeer dus mijn vol pakket bij KPN van ***  te kanseleren. Maar het lijkt onmogelijk contact te maken met KPN, veral voor n bejaard echtpaar in trauma!

Teun Korver 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt, adresgegegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 March 2024, 11:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Teun Korver, welkom hier! Jammer te horen dat het met je vrouw even wat minder goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je dan het abonnement wilt opzeggen als je lang wegblijft. Opzeggen kan op verschillende manieren.

 

Telefonisch

Ons normale nummer (0800-0402, gratis) is vanuit het buitenland vaak niet te gebruiken. Je kunt in plaats daarvan bellen naar +316 1200 1200. Spreek dan in dat je wilt opzeggen, je komt dan uit bij de collega's van de juiste afdeling.

Ik raad ook aan om het op deze manier te doen, dit is de snelste manier. 

 

Online

Op kpn.com/opzeggen vind je allerlei informatie over opzeggen.

Je kunt de opzegging ook digitaal aan ons doorgeven. Vul dan het online opzegformulier in. We bellen je altijd wel om te bevestigen. Dit doen we met een 088 telefoonnummer.

 

Schriftelijk

Het mag ook per brief. Stuur deze naar het onderstaande adres. We adviseren je de brief aangetekend te versturen. Ook dan bellen we je om te bevestigen. Dit doen we met een 088 telefoonnummer.

KPN Klantenservice
T.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn

Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten (klik op toon inhoud):

- Naam (van de abonnee)
- Adres en woonplaats
- Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt)
- Geboortedatum
- Contractnummer van het op te zeggen abonnement
- Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven
- Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn)
- Welke producten je op wilt zeggen
- Reden van opzegging

 

Bejaard echtpaar, onbekend met Nederlandse regels, vanwege onverwachte gezondheids problemen, terug in Zuid Afrika!

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Teun Korver, ik zag dat je een nieuw topic bent gestart. Ik heb dat bericht samengevoegd met het eerdere topic dat je al had, omdat het over hetzelfde gaat. 

 

Je wilt je abonnement bij ons opzeggen, dat kan op verschillende manieren. Ik heb al die manieren hierboven voor je uiteen gezet. 

 

De snelste manier is bellen, maar ik kan me voorstellen dat dit vanuit het buitenland niet de meest voordelige optie is.  Dan is voor jou de makkelijkste optie waarschijnlijk het online formulier:

Online

Je kunt de opzegging ook digitaal aan ons doorgeven. Vul dan het online opzegformulier in. We bellen je altijd wel om te bevestigen. Dit doen we met een 088 telefoonnummer.

 

 

Klik daar op de onderlijnde woorden om het formulier te openen. Doorloop dat formulier en vul hem volledig in. Je krijgt dan per e-mail een bevestiging dat het formulier is ingestuurd. We doen belpogingen, maar als we je niet te pakken krijgen wordt na een maand de opzegging alsnog ingevoerd (er is een maand opzegtermijn). 

Reageer