Beantwoord

Abonnement wijzigen van Alles in 1 naar internet en mobiel Fritzbox en KPN iTV app

  • 11 February 2023
  • 15 reacties
  • 127 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen van Alles in 1 standaard naar Mobiel en Internet only. Ik probeerde dit via jullie website te doen maar daar struikelde ik over de vraag van het modem. Daar staat dat ik een Fritzbox heb en blijkbaar betaal ik daar voor? Maar die heb ik niet en nooit gehad ook, ik heb een Xperiabox V10? Hoe zit dat?

En als ik geen TV meer afneem van jullie is het dan ook zo dat ik de iPhone App KPN iTV dan ook niet meer kan gebruiken of is die dan nog steeds werkzaam?

icon

Beste antwoord door PeterG 11 February 2023, 22:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En als ik geen TV meer afneem van jullie is het dan ook zo dat ik de iPhone App KPN iTV dan ook niet meer kan gebruiken of is die dan nog steeds werkzaam?

Uiteraard werkt de itv app dan niet meer. 

Reputatie 7
Badge +24

Daar staat dat ik een Fritzbox heb en blijkbaar betaal ik daar voor? Maar die heb ik niet en nooit gehad ook, ik heb een Xperiabox V10? Hoe zit dat?

Dat lijkt me een optie die niet verplicht is.

Ik denk dat u volgende week beter even kunt bellen. Dan krijgt u gelijk de nieuwste abonnementsvorm. En die is goedkoper als u alleen internet afneemt. Via MijnKPN is die nieuwe abonnementsvorm volgens mij niet beschikbaar. 

Reputatie 3
Badge

Daar staat dat ik een Fritzbox heb en blijkbaar betaal ik daar voor? Maar die heb ik niet en nooit gehad ook, ik heb een Xperiabox V10? Hoe zit dat?

Dat lijkt me een optie die niet verplicht is.

Ik denk dat u volgende week beter even kunt bellen. Dan krijgt u gelijk de nieuwste abonnementsvorm. En die is goedkoper als u alleen internet afneemt. Via MijnKPN is die nieuwe abonnementsvorm volgens mij niet beschikbaar. 

Ik betaal nu 78 euro per maand dus ik weet niet wat mijn abonnement dan gaat worden met alleen Internet en Mobiel? Verdere extra’s zoals vaste telefoon en Spotify wil ik ook vanaf.

Hallo @freak969 gewoon via kpn.com als zogenaamde nieuwe klant je abo samenstellen, dan weet je wat het gaat kosten, alleen krijg je dus niet de kortingen of cadeaus, die alleen voor nieuwe klanten gelden, en dat ben jij i het echt dus niet.

 

Reputatie 3
Badge

Hallo @freak969 gewoon via kpn.com als zogenaamde nieuwe klant je abo samenstellen, dan weet je wat het gaat kosten, alleen krijg je dus niet de kortingen of cadeaus, die alleen voor nieuwe klanten gelden, en dat ben jij i het echt dus niet.

 

Dat lijkt me wat omslachtig. Ik ben geen nieuwe klant. Wil niet dat het mis gaat administratief.

Reputatie 7
Badge +24

Die 78 euro is voor alleen het thuis abonnement toch?

Dat abonnement heeft 100 mbit internet, 2 tv ontvangers, telefonie en Spotify toch? Klopt dat?

Gebruikt u Spotify? Maakt u daar gebruik van?

100 mbit internet kost € 42,50 bij het nieuwe abonnement. Dat is dus zonder tv. Ook de itv app werkt dan niet. En er zit geen Spotify bij. En geen telefoon. 

Hallo @freak969 gewoon via kpn.com als zogenaamde nieuwe klant je abo samenstellen, dan weet je wat het gaat kosten, alleen krijg je dus niet de kortingen of cadeaus, die alleen voor nieuwe klanten gelden, en dat ben jij i het echt dus niet.

 

Dat lijkt me wat omslachtig. Ik ben geen nieuwe klant. Wil niet dat het mis gaat administratief.

Hallo @freak969 je moet het ook als simulatie doen en uiteraard niet op bestellen klikken.

Je kunt ook inloggen in MijnKPN en dan de wijzigingen doorvoeren en bekijken en bij akkoord op oke klikken.

 

Reputatie 3
Badge

Die 78 euro is voor alleen het thuis abonnement toch?

Dat abonnement heeft 100 mbit internet, 2 tv ontvangers, telefonie en Spotify toch? Klopt dat?

Gebruikt u Spotify? Maakt u daar gebruik van?

100 mbit internet kost € 42,50 bij het nieuwe abonnement. Dat is dus zonder tv. Ook de itv app werkt dan niet. En er zit geen Spotify bij.

Ja klopt is het thuis abonnement zoals je beschrijft, alleen heb ik 1 ontvanger maar kreeg er ooit 2 en 1 heb ik terug gestuurd. Met Spotify en vaste telefonie. Die 42,50 is gewoon het permanente bedrag of is dat een actie bedrag?

Reputatie 3
Badge

Hallo @freak969 gewoon via kpn.com als zogenaamde nieuwe klant je abo samenstellen, dan weet je wat het gaat kosten, alleen krijg je dus niet de kortingen of cadeaus, die alleen voor nieuwe klanten gelden, en dat ben jij i het echt dus niet.

 

Dat lijkt me wat omslachtig. Ik ben geen nieuwe klant. Wil niet dat het mis gaat administratief.

Hallo @freak969 je moet het ook als simulatie doen en uiteraard niet op bestellen klikken.

Je kunt ook inloggen in MijnKPN en dan de wijzigingen doorvoeren en bekijken en bij akkoord op oke klikken.

 

Ja maar las net dat de nieuwe abonnementsvormen vanaf maandag in gaan dus blijkbaar is het nu nog niet handig om te doen. Ik zal dan moeten bellen. Weet niet of dat nog wat gaat schelen in de kosten dan.

Reputatie 7
Badge +24

Die 42,50 is gewoon het permanente bedrag of is dat een actie bedrag?

Dat is gewoon het normale bedrag. Er is geen kortingsperiode waarna u opeens meer gaat betalen.

Korting zult u ook niet krijgen denk ik op dit bedrag. 

Reputatie 3
Badge

Die 42,50 is gewoon het permanente bedrag of is dat een actie bedrag?

Dat is gewoon het normale bedrag. Er is geen kortingsperiode waarna u opeens meer gaat betalen.

Korting zult u ook niet krijgen denk ik op dit bedrag. 

Maar dit is dus het bedrag wat je vanaf maandag gaat betalen en dus enkel telefonisch is te bestellen en niet online zoals je eerder aangaf? En hoe is je eerst volgende rekening dan opgebouwd, betaal ik dan nog eerst het oude bedrag en de rekening er na het nieuwe pas?

Dit is het kosten plaatje voor het huidige thuis abonnement. Als bestaande klant kun (moet) je je abonnement uitsluitend telefonisch wijzigen! Via 0800-0402. 

Zonder KPN TV ook geen werkende ITV app. Je zou bijvoorbeeld wel NLziet kunnen nemen. Dat is app only. Wel minder zenders. 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/

 

Reputatie 3
Badge

Ben ik ook van plan omdat te doen ik kijk nooit live TV maar daar heb ik de nodige zenders in een klein pakketje zitten zonder poespas en de mogelijkheid om via Kijk en RTL terug te kijken. Heb zelf een Apple TV en daar kan ik eigenlijk alles mee wat er op b.v. KPN+ ook kan

Reputatie 3
Badge

Alles is gelukt en mijn abonnement is omgezet naar alleen internet. TV en vaste telefonie zijn er uit. Maar nu is er iets geks op mijn Xperia Box V10 daar brand nu continu een oranje/rood lampje bij service. Wat houdt dit in en verdwijnt dit vanzelf? De modem al opnieuw gereset maar het blijft branden.

Reputatie 7
Badge +19

Alles is gelukt en mijn abonnement is omgezet naar alleen internet. TV en vaste telefonie zijn er uit. Maar nu is er iets geks op mijn Xperia Box V10 daar brand nu continu een oranje/rood lampje bij service. Wat houdt dit in en verdwijnt dit vanzelf? De modem al opnieuw gereset maar het blijft branden.

Deze vraag is inmiddels beantwoord via een ander topic:

Het oranje servicelampje komt doordat tv en telefonie zijn opgezegd. De wijziging van deze diensten is nog niet helemaal aangekomen bij het modem. Die denkt dan dat beide niet meer goed werken. Vandaar het oranje lampje.