Beantwoord

Account van het KPN Forum verwijderen

  • 4 March 2019
  • 131 reacties
  • 3371 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

131 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Mijn account van het forum verwijderen aub. Dank u.

Hij is verwijderd!

Verwijder mijn account ook maar want er heeft een deugniet aan  mijn telefoon gezeten

Reputatie 7
Badge +24

Verwijder mijn account ook maar want er heeft een deugniet aan  mijn telefoon gezeten

Wat een boefje. Done. 

Ik wil graag mijn account geanonimiseerd hebben en mijn topic verwijderd. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil graag mijn account geanonimiseerd hebben en mijn topic verwijderd. Alvast bedankt!

Ik kan je account anonimiseren, maar het topic verwijderen doen we in principe niet. We willen graag dat iedereen iets aan het besprokene heeft. Is je vraag verder al wel beantwoord? 

Verwijderen mijn KPN forum account  ik wil het forum account niet 

Kunnen jullie mijn kpn account en kpn forum account voor mij verwijderen?

Ze zijn  op deze email adres: (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Kunnen jullie mijn kpn account en kpn forum account voor mij verwijderen?

Ze zijn  op deze email adres: (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Dat kunnen wij. Bij deze. 

Goedemorgen

Kunnen jullie mijn kpn account en forum account verwijderen voor mij? 

Dit is mijn mailadres.. 

Met vriendelijke groet Cootje67

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen

Kunnen jullie mijn kpn account en forum account verwijderen voor mij? 

Dit is mijn mailadres.. 

Met vriendelijke groet Cootje67

Dat kunnen wij. 

Zou mijn account ook kunnen worden verwijderd?

Ik heb per ongeluk een account aangemaakt omdat ik inzicht wilde in mijn zakelijke abonnement maar daar werkt de app niet voor dus zou ik graag het account verwijderen 

Reputatie 7
Badge +20

Zou mijn account ook kunnen worden verwijderd?

Ik heb per ongeluk een account aangemaakt omdat ik inzicht wilde in mijn zakelijke abonnement maar daar werkt de app niet voor dus zou ik graag het account verwijderen 

Dat kan. 

Zou u mijn account misschien ook kunnen verwijderen?

Kunnen jullie mijn kpn account en kpn forum account voor mij verwijderen?

 

Ze zijn op deze email adres: (...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +20

Zou u mijn account misschien ook kunnen verwijderen?

Dat kan ik 

Reputatie 7
Badge +20

Kunnen jullie mijn kpn account en kpn forum account voor mij verwijderen?

 

Ze zijn op deze email adres: (...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Je KPN Forum-account wel. En ik heb als bonus je publiekelijk vermeldde e-mailadres verborgen. 

Ik heb geen contract meer met KPN en wil het account en alles dat hieraan gekoppeld is dan ook laten verwijderen.

 

Overigens vind ik het laten verwijderen van je gegevens erg omslachtig. Zelden zoveel moeite moeten doen om te kijken hoe dit kan en uiteindelijk hiervoor op een forum uit moet komen. Dit moet je gewoon via je mijnkpn app kunnen regelen.

 

Alvast bedankt voor het oppakken

 

Dennis

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen contract meer met KPN en wil het account en alles dat hieraan gekoppeld is dan ook laten verwijderen.

 

Overigens vind ik het laten verwijderen van je gegevens erg omslachtig. Zelden zoveel moeite moeten doen om te kijken hoe dit kan en uiteindelijk hiervoor op een forum uit moet komen. Dit moet je gewoon via je mijnkpn app kunnen regelen.

 

Alvast bedankt voor het oppakken

 

Dennis

Hallo @DNET Kunnen we voor je in orde maken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt? Je kunt trouwens voor dit soort zaken ook gewoon contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0402. 

Beste Bart,

 

Alle gevraagde gegevens zijn aan het KPN Forum Profiel toegevoegd. Worden hiermee ook de gegeven van de mijnkpn app verwijderd?

 

Dennis

Reputatie 7
Badge +20

Beste Bart,

 

Alle gevraagde gegevens zijn aan het KPN Forum Profiel toegevoegd. Worden hiermee ook de gegeven van de mijnkpn app verwijderd?

 

Dennis

Zou je ook het betreffende klantnummer nog willen invullen, @DNET ? 

Beste Bart

 

Is ingevuld. Ik had het formulier verkeerd gelezen. Ik dacht dat het mobiel nummer tevens het klantnummer was.

 

Dennis

Reputatie 7
Badge +20

Beste Bart

 

Is ingevuld. Ik had het formulier verkeerd gelezen. Ik dacht dat het mobiel nummer tevens het klantnummer was.

 

Dennis

Prima, @DNET Je KPN ID wordt verwijderd. 

Ik wil graag dat mijn account verwijderd wordt

Reputatie 7
Badge +10

michaelppppp schreef:
Ik wil graag dat mijn account verwijderd wordt


@michaelppppp Ik ga je account nu verwijderen.

Wil graag van het forum verwikderd worden.ga weg bij kpn