Beantwoord

Achternaam wijziging is na 8 maanden nog niet gelukt

  • 25 September 2022
  • 13 reacties
  • 116 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik probeer al 8 maanden om KPN te laten weten van mijn achternaam wijziging, Online en via de Post maar KPN weigert hier iets mee te doen.

Mocht hier binnen 4 weken niets mee gedaan worden, ga ik al mijn abbonementen bij KPN opzeggen, Want ze staan niet op mijn naam meer.

 

Mvg

Kevin

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 September 2022, 15:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @Kevin O is je achternaam gewijzigd omdat je gescheiden/weduwe bent geworden en je je meisjesnaam weer wilt gebruiken?

Online en telefonisch gaat niet goed lees ik.

Ga eens naar de lokale KPN-winkel met de nodige ID’s en papierwerk waaruit die naamswijziging blijkt, dan kunnen ze het daar hoogstwaarschijnlijk meteen regelen.

Als ik eerst Jansen heette en zeg nu dat ik Pieterse heet, kan ik me voorstellen dat daar vragen over gesteld worden, want je naam moet conform de basisregistratie bij de gemeente, waar je ingeschreven staat, zijn. Heb je je ID’s en rijbewijs al wel in orde?

Succes.

 

Reputatie 1

Hallo @Kevin O is je achternaam gewijzigd omdat je gescheiden/weduwe bent geworden en je je meisjesnaam weer wilt gebruiken?

Online en telefonisch gaat niet goed lees ik.

Ga eens naar de lokale KPN-winkel met de nodige ID’s en papierwerk waaruit die naamswijziging blijkt, dan kunnen ze het daar hoogstwaarschijnlijk meteen regelen.

Als ik eerst Jansen heette en zeg nu dat ik Pieterse heet, kan ik me voorstellen dat daar vragen over gesteld worden, want je naam moet conform de basisregistratie bij de gemeente, waar je ingeschreven staat, zijn. Heb je je ID’s en rijbewijs al wel in orde?

Succes.

 

nee, een volledige achternaam wijziging, heb rechterlijke documentatie naar KPN gestuurd met het Koningklijk besluit, krijg daar geen gehoor op van KPN

Ik heb alles in Orde, ID, Rijbewijs, Bankrekeningen. het is Alleen KPN die lastig doet erover

Hallo @Kevin O dan lijkt het me toch verstandig met de relevante papieren even bij de KPN-winkel aan te gaan.

Een andere mogelijkheid zou theoretisch zijn een contract-overname te doen.

Stel je was eerst Jansen en nu Pieterse, dan laat je het contract overzetten van Jansen naar Pieterse.

Ik ben wel benieuwd naar de afloop, zeker in het kader van het juridische aspect daarvan.

Houd ons op de hoogte van de (goede) afloop s.v.p.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kevin O! Ik ben ook benieuwd of het na het bezoek in de winkel wel goed is gegaan. Als dat niet zo is, zou je dat dan ook hier willen laten weten? Dan wil ik graag voor je kijken waar het misgaat. 

Reputatie 1

Ik heb nog niet de tijd gehad, om langs een KPN Winkel te gaan, ik pak dit volgende week even op

Reputatie 1

Te veel drama met KPN op het moment dat ik hiervoor geen moeite meer voor wil doen, per einde contract ben ik weg bij KPN….

Reputatie 7
Badge +17

@Kevin O ik vind het jammer dat te horen. Mocht je je bedenken staan we telefonisch via 0800-0402 of in de winkel voor je klaar. 

Reputatie 1

@Kevin O ik vind het jammer dat te horen. Mocht je je bedenken staan we telefonisch via 0800-0402 of in de winkel voor je klaar. 

Vind het ook jammer, jaren tevrede klant geweest, maar nu dat ze ook nog eens mijn contract ongevraagt met 1 jaar verlegt hebben, en gedoe rondom mijn achternaam dat is wel de druppel voor mij, en blijkbaar kan dit ook niet terug gedraait worden, geen idee waarom niet, maar het zou wel….

weet dat het niemand wat uitmaakt, want ik ben maar 1 van de miljoenen klanten, maar toch is het niet prettig dat ik nu wettelijk en verplicht weer een jaar vast zit :(

Reputatie 1

Toch maar naar de KPN Winkel geweest in Zutphen.

Helaas konden hun ook niets doen. zowel mijn Contract als mijn naaswijzeging niet.

Ben echt pissig nu, want telefonisch kan er niets, op het forum niet, en in de winkel niet!

Dit contract staat tevens niet eens op de juiste naam meer! ik wil hem kosteloos beeindigt hebben!

 

Mvg

Kevin

Reputatie 7
Badge +17

@Kevin O ik snap niet goed waarom het daar niet gelukt is. Wel snap ik dat je er op een gegeven moment klaar mee bent.

Het opzeggen van je abonnement doe je door 0800-0402 te bellen. Ik zal het topic voor je sluiten. 

Reputatie 1

Opzeggen kon niet, volgens iedereen bij KPN Klopte mijn abbonement….. erg raar, maarja.

telefoon medewerker vertelde me dat ik die korting krijg en dat het zo goed is. maar er kon niets meer gedaan worden aan die verlenging.

 

Het feit dat dit maar zo kan, en dat een medewerker zonder mijn toestemming contracten kan verlengen baat mij erge zorgen. ik heb een opzegging ingediend voor al mijn KPN Diensten, Helaas zit ik er nu wel weer een jaar aan vast :(

Reputatie 1

deze mag op slot…...

Reputatie 7
Badge +17

@Kevin O voor wat het waard is, je achternaam is per 11 oktober wel aangepast. De contractovername die in het systeem stond is op die datum verwerkt. Je naam staat overal in de systemen zoals deze ook in je profiel is weergegeven. 

Ik snap dat het veel te lang geduurd heeft allemaal. En dat het vervelend is dat je niet op kan zeggen wegens een lopend contract. Maar je krijgt in ieder geval alle post vanaf nu op de juiste naam.