Beantwoord

Adreswijziging doen lukt niet

  • 2 September 2022
  • 4 reacties
  • 31 keer bekeken

Wat een   Wat een gezeik weer probeer mijn adres te wijzigen en dat lukt dus niet hoe kan de KPN elke keer als de beste wordt uitgeroepen Probeer dus de hele tijd mijn adres te wijzigen lukt dus echt niet ik besluit dus maar om over te stappen op t-mobile en de groetjes 

Admin: grof taalgebruik verwijderd

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 September 2022, 08:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Weird kpn ,

Bel even met 0800-0402 als het online niet lukt. 

Ff bellen zeg je.... En dan weer in de wacht staan zeker..... Laat ze het heen en weer krijgen.... Ik wijzig niks meer ze zoek het maar uit.... Ik heb mijn best gedaan.... En nog elke keer melding van wegens storing..... Mooi **** allemaal bij KPN.... 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Weird kpn 
Vervelend dat het niet lukt maar @Noordzee geeft toch een goede tip.
Ik begrijp dat je het wachten niet prettig vindt, dan raad ik je aan om 's morgens direct om 08:00 uur te bellen dan heb je de grootste kans dat je direct of in ieder geval heel snel geholpen wordt.
En misschien ben je dan ook wat tot rust gekomen en gebruik je geen woorden meer die niet door de beugel kunnen.
Je moet maar zo denken, Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.😎

Hoi huistijger... Je hebt helemaal gelijk... Fall in love with animals... Ik zeg het ook altijd en heb meer vertrouwen in dieren dan mensen....