Hallo,
In juni heb ik mijn abonnement gewijzigd van internet en tv naar alleen internet. Dit is door een collega telefonisch geregeld. Toen der tijd heb ik al aangegeven dat ik hier niet lang meer woon. Nu wil ik mijn hele abonnement opzeggen omdat ik ga verhuizen per 15 september. Dus ik heb zojuist gebeld en gaf de medewerker aan dat ik mijn contract niet kan opzeggen ivm de wijziging die is gedaan in juni, het is namelijk een jaarcontract geworden. De collega die ik in juni sprak heeft dit niet aangegeven.
Al 3 jaar heb ik een abonnement bij KPN, en nu zit ik er nog t/m juni aan vast. Is hier echt geen oplossing voor? Kunnen we elkaar niet ergens tegemoet komen hierin? Als de collega in juni had aangegeven dat ik door deze wijziging een jaar vast zat aan dit contract had ik het nooit gewijzigd.Â
Helaas kan niemand dit abonnement overnemen, en in mijn nieuwe appartement heb ik Ziggo wat inbegrepen is in de huurprijs.
Ik hoop dat er een oplossing kan worden gegeven anders geef ik in totaal ruim €300 voor niks uit aan KPN!!!Â
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel