Beantwoord

Al 25 jaar klant. Zou ook gebruik willen maken van het actietarief van 12 mnd voor 35 euro

  • 18 September 2022
  • 12 reacties
  • 296 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 7 reacties

ik ben al meer dan 25 jaar klant bij KPN en betaal €78 per maand voor Internet en Tv.  ik zou ook graag gebruik willen maken van het actietarief van 12 mnd voor €35. Hoe en Waar kan ik dit aanvrager? 

Grt Paul

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 September 2022, 21:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PFC ,

Dat gaat niet. Die aanbieding is alleen voor nieuwe klanten. 
 

Je zou wel kunnen overstappen op KPN Hussel. Het goedkoopste wat mogelijk is, is 54 euro. (44 euro voor internet en 10 euro voor het basispakket van TV). Maar dat is dan zonder alle mogelijke extra’s die je mogelijk nu wel hebt. Kijk in MijnKPN wat er voor jou mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Dan kunnen we kijken of het goedkoper kan.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dat is dan hetzelfde als:

  • 100 mbit internet: € 50
  • TV: € 10
  • 2de tv-ontvanger: € 5
  • Telefonie: € 2
  • ESPN: € 12,50
  • Spotify: € 9,99
  • Entertainmentkorting: € 5

Niet goedkoper denk ik.

Dit bericht is vandaag bij mij binnengekomen:

 

een terechte actie van KPN vind ik!

vaste klanten dienen ook beloond te worden!

Grt PFC

Ja, ik maak gebruik van spotify!

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PFC ,

Dat gaat niet. Die aanbieding is alleen voor nieuwe klanten. 
 

Je zou wel kunnen overstappen op KPN Hussel. Het goedkoopste wat mogelijk is, is 54 euro. (44 euro voor internet en 10 euro voor het basispakket van TV). Maar dat is dan zonder alle mogelijke extra’s die je mogelijk nu wel hebt. Kijk in MijnKPN wat er voor jou mogelijk is.

Dan komt er wel nog wat bij: 

tweede ontvanger: 5 euro

opnemenpakket: gratis

espn compleet: 12,99

spotify: 9,99

Vast bellen: 2,00

Dus bijna 84 euro als je alles wilt gehouden. Kun je spotify en/of ESPN Compleet missen? 
Dan kun je behoorlijk wat besparen. 

Je hebt tegenwoordig sowieso ESPN (1) gratis, kun je zonder de rest van de ESPN-zenders? Dan ga je bijna 71 euro betalen en bespaar je zo flink wat (zeven…...) euro’s per maand door de overstap op KPN Hussel. Spotify zit er dan nog wel bij. 

Wat is dit dan voor een pakket ?

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Dat is alleen voor nieuwe klanten. 

Dit is nu precies wat ik bespreekbaar maak!

Bestaande klanten moeten ook (of deels) van een aanbieding of actie mee te kunnen doen!

bestaande klanten moet je koesteren of zie jij dit anders Noordzee als superuser ?

Reputatie 7
Badge +28

Wat ik persoonlijk vind, is op zich niet relevant. Wel wordt deze vraag wekelijks vele malen gesteld. 
 

KPN schrijft dan bv: 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of bv de Super WiFi als cadeau bij een nieuwe abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening

Reputatie 7
Badge +24

Dit bericht is vandaag bij mij binnengekomen:

 

een terechte actie van KPN vind ik!

vaste klanten dienen ook beloond te worden!

Grt PFC

Waarom? Als je beloond wilt worden door KPN, ga er dan gewoon werken. Dan krijg je elke maand een beloning 😉

Bellen voor korting vind ik een slechte ontwikkeling. Sommige mensen kunnen heel goed onderhandelen. Die krijgen dan makkelijk korting. Anderen bakken er niets van. Die vangen bot.

Sommige klanten wonen ook op een adres waar niks anders beschikbaar is dan KPN. De medewerkers van KPN weten dat wel en zullen dan waarschijnlijk ook zomaar geen korting geven. Klant kan toch niet overstappen.